Kiro Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har sett deg Zulboom, men det er for det meste i denne tråden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kan nok ikke si det, jeg har ingen avatar å forbinne med deg, det gjør at jeg ikke kan huske deg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Som jeg sa i forrige post har jeg bare sett deg i denne tråden. Noe som sikkert kommer av at jeg ikke henger så utrolig mye på lekeplassen, selv om jeg hadde en liten periode der jeg gjorde det for en stund siden. Avataren din er forresten veldig minnesverdig, så kommer nok til å huske deg i fremtiden. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nei, faen om jeg har, hva slags douche er det? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Øøøy! sett den stygge fyren med batmankoppen ja... uheldigvis Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Made my day Ja, har sett han før Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Batnobbit har jeg sett en gang for lenge siden Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dofty ser jeg både her og der. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 kan ikke huske å ha sett deg, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå