Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 QBab har akkurat skiftet avatar! Har sett han før. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Har vi en bannetråd? Sweet Ja, her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=937455&hl= Edit: bare hopp over meg Endret 3. januar 2009 av Tweety-bird Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 QBab har akkurat skiftet avatar! Har sett han før. Jepp, kjenner deg igjen! Så at du kjøpte deg en geit i gledebrudd tråden for en tid tilbake, hehe lol Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Karlson, du og det trynet(avataret) ditt er nå overalt. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har ikke sett Qbab før. Kul avatar btw Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Stian har jeg sett i sony delen, tror jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Husker de fancy fiska i signaturen, men avataren og nicket sier meg ikke noe. Jeg vet ikke HVOR jeg har sett han heller. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ufrivillig forumferie. Mimir: Tattootråden? Hva skyldes denne ferien? Telenoe/Canal Digital el.l? Mx: Bilforumet Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Og hvorfor hoppa du over meg? (det kan jo ikke ha vært fordi vi posta samtidig, jeg posta en halvtime før deg.) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Knewt har jeg selvsagt sett. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Og hvorfor hoppa du over meg? (det kan jo ikke ha vært fordi vi posta samtidig, jeg posta en halvtime før deg.) Har sett deg Knewt Kommeterte det tidligere også, da mtp. måten navnet ditt er skrevet på. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hehe. Okai. Har sett The Prophet opptil flere ganger, antagelig sprett utover i mange kategorier. Dessverre kan jeg ikke huske å ha sett Pluggen noe sted (henger også særdeles lite i Bil og motor-kategorien. Har vel 5 innlegg i "Rare steder å slenge fra seg bilen".) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hehe. Okai. Har sett The Prophet opptil flere ganger, antagelig sprett utover i mange kategorier. Dessverre kan jeg ikke huske å ha sett Pluggen noe sted (henger også særdeles lite i Bil og motor-kategorien. Har vel 5 innlegg i "Rare steder å slenge fra seg bilen".) Har sett Knewt et par ganger i leksehjelp forumet, og ellers rundt om i forumet forskjellige steder Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Daniel_91 har jeg selvsagt sett rundt om kring Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 The prophet har jeg sett flere ganger på data og hardstyle. Digger signaturen din hvordan du beskriver Hardstyle Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hehe. Okai. Har sett The Prophet opptil flere ganger, antagelig sprett utover i mange kategorier. Dessverre kan jeg ikke huske å ha sett Pluggen noe sted (henger også særdeles lite i Bil og motor-kategorien. Har vel 5 innlegg i "Rare steder å slenge fra seg bilen".) Har sett Knewt et par ganger i leksehjelp forumet, og ellers rundt om i forumet forskjellige steder Ser deg stadig på bilforumet, men kanskje mest på MC? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ullsokk1 har jeg faktisk ikke sett før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Aldri sett Pluggen, men har sett Darkbuster. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 JonasKs har jeg sett før men, men klarer ikke å huske verken når eller hvor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå