tc47 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei, har en 42" Toshiba HDTV som det står i emnetittelen. TVen er kjøpt på Lefdal ca. Februar 2007. For ikke så lenge siden, så merket jeg at det kom en svart vertikal linje i midten av displayed nesten fra toppen til bunn. Dette er svært irriterende, spesielt når det gjelder ting som skjer raskt som fotball. Merker det veldig godt. Var ikke så irriterende at jeg ikke kunne bruke TVen da. Men i dag, merker jeg at det er dessverre en til på høyre siden som ser helt make ut som den på midten. Først og fremst, så lurer jeg på om dette er noe jeg kan bare ringe Lefdal om og spørre om de kan sende inn, eller er det noe med "warranty" og Toshiba? Eller gjelder lov i Norge som "reklamasjonsgaranti" osv.? Fordi nå er det litt over grensen, kan nesten ikke se på fotball på denne TVen eller spille FIFA f.eks. på ps3. Hadde egentlig også vært greit om noen av de mer "eksperte" kunne fortalt hvorfor dette skjer og hvordan det kunne ha skjedd; men det er egentlig ikke poenget. Lurer bare på hva jeg kan gjøre nå og om det kommer til å koste osv. mtp. garanti/warranty og alt det. Takker for hjelp på forhånd. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvis den vertikale linja er der konstant tyder det på at en hel rekke med pixler er døde. dra til lefdal og lever/vis dem problemet, så ordner de nok opp. Selv om en evt garanti er gått ut, så har du fremdeles reklamasjonsrett ovenfor Lefdal, og jeg kan vanskelig se at de skulle nekte deg noe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hmm ja er to av de konstant. Og en hvit som bygger seg opp på venstre siden. Ja, reklamasjonsrett skal gjelde her tror jeg. Takk for svar. Lefdal skal få besøk av meg og tven på lørdag! Endret 24. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå