Konstabel Snabel Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jadda. Ikke helt sikker på hvordan jeg skal forklare dette, men kjører på. Jeg har tidligere hatt to trådløse nettverkskort, ett som sto i AP mode, og et som var trådløs klient. Da klientkortet sluttet å fungere(samme problem som jeg har nå?), fjernet jeg det fra maskinen, og nå bruker jeg kun ett nettverkskort(Jensen Air:Link 83300). Når jeg starter opp maskina, får jeg nett, som vanlig, men så begynner helvetet. Plutselig kutter nettet ut, noe som varer fra 10 sekunder til det er så lenge at jeg restarter maskina. Square one. Begge nettverkskortene var slik at når jeg disabla dem i nettverkstilkoblinger, sluttet de å fungere, og nettverkstilkoblinger sluttet å svare, og jeg (måtte?) restarte pcen for at de skulle bli disabla. Ipconfig /release / /renew funka heller dårlig. Dette er et problem som kun angår min pc. Andre pcer på nettverket funker utmerket, så jeg antar router ikke er en del av problemet. Disse nettverkskortene har også funket perfekt tidligere, så det er sannsynligvis ikke hardware som er problemet. Ting som er endret siden de funket som normalt: Windows update Crossfire(irrelevant?) ISP(trådløst bredbånd dings) oppgraderte sender/mottaker ute på veggen(irrelevant?) Jeg blir gal, noen som har hjelpsom innsikt? Lenke til kommentar
voodoodoo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hadde liknende problem på min laptop. Disablet ipv6 protokollen i vista ig vips så var det i orden. Du kan jo gi det et forsøk. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen vits i å disable det i XP? Går det an? Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Meh. Viste seg å være brannmuren som var problemet, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå