Veggin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg forstår det også som om uttrykket ikke blir brukt i sin opprinnelige forstand, men mer det at ei dame er jævla bra i forhold til alderen. Det som er vanlig til meg hvertfall. Derimot, om jeg vet av noen som har unge, eller ser noen med unge som er hot, så bruker jeg MILF, og mener det (naturlig nok) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Imo: Et utrykk med sin opprinnelige betydning i Mother I'd Like to Fuck, men som har endt opp som et fellesutrykk for attraktive damer over 30. Japp. Aldri hørt noen som f.eks sier, oh nice cougar, eller hva det nå er de andre på forumet kaller det, det jeg er vant med å høre er; dæven hun der var milf, uavhengig om kvinnen har barn eller ei, bare hun er over 30 ca. så er det milf. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Milf-hunting er vel strengt tatt omvendt hebofili. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Milf: Eldre Sexy Dame :X Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Cougar - En attraktiv moden dame Cougar er en moden dame som jakter (preys) på ungutter Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Cougar - En attraktiv moden dame Cougar er en moden dame som jakter (preys) på ungutter Burde vært obligatorisk for lærere å krysse av på dette slik at de kan prioriteres ved ansettelse! Endret 17. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Cougar - En attraktiv moden dame Cougar er en moden dame som jakter (preys) på ungutter Burde vært obligatorisk for lærere å krysse av på dette slik at de kan prioriteres ved ansettelse! Enig. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Selv vil jeg si at MILF grensen går ved 30. Ikke under iallefall, kanskje litt over. Lenke til kommentar
Gjest jæger Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 jeg trodde milf betyde mother i like to fuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg