The Lulz Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Spora litt av i hemmelighet-tråden så jeg tenkte vi kunne ta det her. Selvom MILF står for Mother I'd Like to Fuck mener jeg at en MILF ikke nødvendigvis MÅ være en mor. Man trenger vel ikke ha barn for å være MILF? Jeg vet hva ordet betyr, men når man ser en dame på gata og sier til kompisene sine: "MILF ALERT!!!!" så vet man jo ikke om hun har unge. Jeg syns det er hot fordi de er mye eldre enn meg. Jeg mener altså at det er irrelevant om hun har unge eller ei. Hva er forskjellen? At fitta hennes muligens ser ut som et vrak? Tviler på at det er det MILF-huntere tenner på. Det er alderen og erfaring, derfor har det ikke noe å si om hun har unge eller ikke. Så du sier at mange tenker under samleiet "Oh yes, her har det blitt presset ut en liten unge?" ? Skal det liksom være turn-on? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Haha :!: MILF burde nesten stått for: Mature i'd like to fuck. Men jeg er faktisk enig med deg. Første jeg tenker når jeg ser en MILF er "Damn, hun så bra ut for å være i den alderen". Så barn trenger hun nødvendigvis ikke ha for å være MILF. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Dessuten kan du jo gå ut fra at "mother" er symbolsk og betyr "moden kvinne" Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er jo heilt for jævlig i porr-industrien om dagen; no er jo plutseleg jenter på 21 milfs. MILF for meg er 35+, men treng ikkje nødvendigvis ha kids. Heilt einig i at det burde ha vore Mature Id Like to Fuck. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 De helt korrekte uttrykkene er : MILF - Mother I'd Like to Fuck - En mor, altså en dame med barn Cougar - En attraktiv moden dame Så for de som ser på litt eldre damer, og tenker at det var en MILF enten hun har barn eller ikke, så er det teknisk sett feil. Men nå sier jeg bare MILF selv så Det er blitt så utvannet, at MILF i dag enten er ei med barn (enten hun er 16 eller 40) eller en moden dame uten barn. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tenker milf når jeg ser ei hot moden dame, uansett om hun har noen unger eller ikke. Men det er vell ikke det helt korrekte, da milf er mothers-baba-baba-ba. men alle sier jo milf uansett, så lenge det er et modent kvinnemenneske. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jamie lynn Spears er MILF så det holder Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dorthe Skappel er milf. Og ikkje minst Rudy Claes. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dilf er best, da. Daddy i'd like to fuck. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Bilf... Så på Torsdagsklubben der han 13-årige gutten gik til ei dame og sa: "Unnskyld.. Kan jeg gi deg et kompliment?.. Du er skikkelig milf" Endret 20. oktober 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dilf er best, da. Daddy i'd like to fuck. Skaff deg egen tråd om det! Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Helt enig, tenker det når dem er noe eldre enn meg.. Hiver meg også med i fanklubben om Rudy Claes. Damn !<3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Endret 30. oktober 2008 av Juliess Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er jo heilt for jævlig i porr-industrien om dagen; no er jo plutseleg jenter på 21 milfs. Hva om 21-åringen har barn? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 MILF for min del er eldre(30+) damer som ser deilig ut. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 MILF for min del er eldre(30+) damer som ser deilig ut. 2nd that! Ser ikke for meg at ei 18 år gammel jente/dame blir kalt for milf bare fordi hun har barn. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er jo heilt for jævlig i porr-industrien om dagen; no er jo plutseleg jenter på 21 milfs. Hva om 21-åringen har barn? Nja, de er gjerne litt eldre enn 21 i slike nisjefilmer. Dora Venter osv er vel rett oppunder 30. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 moden ja. hjelper ikke om de er 18 og har en drittunge lissom.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tror ikke det er så mange som tenner på tanken på at; OMG hun har en unge *flap*flap*flap* Grunnen for at det kalles for mothers i like to fuck er vel fordi folk som har barn tradisjonelt sett er litt oppi årene. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Imo: Et utrykk med sin opprinnelige betydning i Mother I'd Like to Fuck, men som har endt opp som et fellesutrykk for attraktive damer over 30. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg