Blakvist Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Lekte litt med en klissette blanding av vann, ketsjup m.m. Syntes bildene selv ble litt "røffe og kule", men det er bare min mening. Hva syntes folket? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skal det være blod eller sjokolade? Ser mye ut som sjokolade. Og da ser det litt ut som om personen spriste for mye av sjokoladekaka, og nå ligger å slapper av. :/ Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 gjør bildene mer difuse.. så det ikke blir så tydelig.. La tilskueren kun få et hint. Nå er du midt mellom syns jeg, veldig mørkt, men veldig skarpt. Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Skal det være blod eller sjokolade? Ser mye ut som sjokolade. Og da ser det litt ut som om personen spriste for mye av sjokoladekaka, og nå ligger å slapper av. :/ Er vell kanskje enig i det når du sier det, men gjør det noe. Jeg har ikke noe imot sjokkolade. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Skal det være blod eller sjokolade? Ser mye ut som sjokolade. Og da ser det litt ut som om personen spriste for mye av sjokoladekaka, og nå ligger å slapper av. :/ Er vell kanskje enig i det når du sier det, men gjør det noe. Jeg har ikke noe imot sjokkolade. Hehe, nei kanskje ikke Sjokolade er godt det. Men får jo litt følelsen av at det egentlig skal være blod. Men blod er jo tyntflytende. Edit: En skrivefeil Endret 21. oktober 2008 av Ingardj Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Skal det være blod eller sjokolade? Ser mye ut som sjokolade. Og da ser det litt ut som om personen spriste for mye av sjokoladekaka, og nå ligger å slapper av. :/ Er vell kanskje enig i det når du sier det, men gjør det noe. Jeg har ikke noe imot sjokkolade. Hehe, nei kanskje ikke Sjokolade er godt det. Men får jo litt følelsen av at det egentlig skal være blog. Men blod er jo tyntflytende. Ja, du sier noe der ja. Lenke til kommentar
akle Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Det er en fin ide. Men synes ikke det funker da blodet er for tykt, det skulle kanskje rent noe blod ned på underlaget også!? Men du har med noen bra linjer og bildene er ellers ok. Så mener at det er et motiv som har potensiale. Stå på. Edit: skrive feil Endret 22. oktober 2008 av akle Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 God ide' syns jg, nesten litt "ekle" å se på..så du har noe på gang med disse bildene syns jg Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Får man ikke kjøpt blod i frysedisken? Typ gris eller storfe. Hvis man vil ha det helt ekte mener jeg. Idéen er bra men faller som nevnt litt på sjokoladeeffekten; når det først ble nevnt klarte jeg ikke å se noe annet, selv om førsteinntrykket var blod (dog assosiert fra kniven). Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 må si det var en god ide!! men at den ikke ble fullført så supert. nr 1 virker merkelig, er personen levende eller død? for ingen døde holder fingern opp så spent, og ingen levende vil vel ha hånden sånn når man har gjort noe ille? nr 2 får det til å se ut som om det skal se ut som om den står i hånda. nr 3 forteller ikke så mye syns jeg. men rent teknisk er bildene bra syns jeg! det du kan prøve er å få modellen til å holde et hardt grep rundt kniven, som om han har drept noen også dødd men krampene griper om enda. Lenke til kommentar
akle Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Får man ikke kjøpt blod i frysedisken? Typ gris eller storfe. Hvis man vil ha det helt ekte mener jeg. Frysedisken? Litt usikker. Vet det er mulig og få kjøpt det på slakterier, der får du også kjøpt tarmer (pris per meter) sånn hvis du har flere planer hehe edit: skrive feil Endret 24. oktober 2008 av akle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå