Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis du ronker for mye, kan du gå tom?


elgitar666

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vis du runker for mye? kan du gå tom for sæd? bare satt å tenkte på det, vil ha mest alvorlige svar :) jeg merker forksjlel på hvær dag, det kommer mindre sæd ut for hvær gang jeg ronker

Vis du har sett de 7 dødssyndene med Kristopher Schau...Så skjønner du at du aldri går tom, det er bare litt mer slitsomt å komme en gang i timen tilslutt :p

Lenke til kommentar
Det har seg slik at mengde sæd ved "tømming" er direkte proposjonelt med hyppighet på håndjagerene. Altså vil mengden minske om du runker hyppig. Prøv å være avholds to dager, så prøver du igjen. Da skal du merke at det er mer enn hva du vanligvis opplever.

 

 

jeg ronker daglig jeg.. er unormalt eller?

Lenke til kommentar
Som andre sier det er avhengig og proporsjonalt med hyppighet og antall runk per tidsenhet.

 

Merker glatt forskjell om det går en uke mellom hver gang eller 1 dag eller 1 time. Må la prduksjonen komme opp på tilstrekkelig nivå før du fyrer av vettu ;)

du går ikke tom a sæd, det lages hele tiden... jo kanskje hvis du har en sånn sykdom da? :p
Lenke til kommentar
Som andre sier det er avhengig og proporsjonalt med hyppighet og antall runk per tidsenhet.

 

Merker glatt forskjell om det går en uke mellom hver gang eller 1 dag eller 1 time. Må la prduksjonen komme opp på tilstrekkelig nivå før du fyrer av vettu ;)

du går ikke tom a sæd, det lages hele tiden... jo kanskje hvis du har en sånn sykdom da? :p

 

Går ikke tom nei, men produksjonen tar litt tid, prøv en dobbeltrunk og mål mengden første og andre gang og se forskjellen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det som er litt morsomt er at jeg mener å huske det tar en del timer fra starten på spermatogenesis (spermatogonia) til slutten (spermatozoa, klar til å bli ejakulert). Det jeg prøver å si er at om du feks "runker deg tom", vil det ta noen timer før dine nye produserte sexceller kan fertillisere ei dame, mao om du har sex flere ganger hver dag, kan man (mulig jeg tar feil her...) ha sex uten beskyttelse uten å gjøre dama gravid. Dette er selvfølgelig MEGET usikkert, men i teorien mener jeg det burde stemme.

 

Fra historien var det en kjent person som absolutt ikke ville bli gravid, men som var ganske smart. Han hadde en kjæreste som absolutt ville bli gravid, og i stedet for å fortelle henne at han ikke ville ha barn, gav ham henne sex hver dag (flere ganger om dagen). Det han visste, som hun ikke visste, var at han ved å gjøre dette aldri ville gi spermene tid til å modnes, derfor bare ejakulere umodne spermceller. Dermed fikk han henne til å tro at han var naturlig steril, uten å virke "slem". =)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...