Poks Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har en 12v d-tek pumpe og en Mist 600w. Hvordan får jeg igang pumpa for å teste maskinen uten å starte opp alt? Tror jeg har lest det et sted, men usikker. Planen er å skylle alt (blokker, radiator og slange), med kokt vann, og så litt batterivann. Rense alle overflater etc. Deretter ha i batterivann med rød dye og teste for lekkasje. oe jeg har glemt? Halvor Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 du må ikke kok vann i pumpe og blokker. Da dette kan ødelegge o-ringer og andre ting som ikke tåler såppas høye temps. Hvis du skal ha det i blokker så skru dem fra hverandre og skyll del for del. Du jumpstarter bare MISTen. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 En liten ting å huske på er at en del strømforsyninger krever konstant forbindelse for å gå. Bare ta en binders og koble på den grønne og svarte lederen som vist. funker som gull det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå