Gå til innhold

BK: brudebilder serie på 4

Anbefalte innlegg

hvor mye mer må brudebilder beskrives egentlig. Til de som vil reagere på plast hud, husk dette er reduserte bilder. Så texturene har ikke samme kvalitet som det burde ha hatt.

Bildene er tatt på location som var plan B, egentlig skulle vi gjøre dette ute i naturen. Men vær og skitt forhindret det. Bildene ble selfølgelig tatt rett etter vielsen.

post-3088-1224450447_thumb.jpg

post-3088-1224450462_thumb.jpg

post-3088-1224450482_thumb.jpg

post-3088-1224450530_thumb.jpg

Endret av DeViSoR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første forstår jeg ikke helt hva du vil med mtp bakgrunnen. En slik "realisme" er unødvendig i slike bilder, i og med at det virker som om du forsøker å fange forberedelsene. Men bruden er nydelig, og det kommer i og for seg frem.

De tre andre er mer trad, men også mer vellykkede. Det i trappen er litt preget av stivhet hos paret. Det er noe unormalt med måten de fremstår, noe anstrengt.

De andre er nok mest vellykket. Skjønnhet og romantikk kommer frem, og posituren er preget av kjærlighet. Det gjelder i og for seg det siste også, men her blir kroppstillingen til bruden litt rar. Det er tydelig at hun blir støttet opp av brudgommen, men det virker for ukomfortabelt til å være en realistisk positur. Lyset er også for arty, med skyggene i ansiktet til bruden som ødelegger litt av den glossy stemningen som et bryllup skal ha. Men jeg er sikker på at paret ble fornøyd, for dårlige er bildene absolutt ikke.

Lenke til kommentar

takker.. siste bildet tok jeg og økte kontrasten en del for å få det artzy ;).. orginalen er selfølgelig mer skånsom med tanke på skyggene..

første bildet er mer i tankene til fotobok som jeg skal lage som gave til paret.. fotograferingen var en tjeneste til brudgommen, aka kompistjeneste..

poster denne også :)

IMGP5216-Edit.jpg

Lenke til kommentar

Bilde 1: Bakgrunn som nevnt av PMnormal.

Bilde 2: Dette kunne jeg likt best, men hun kunne gjerne hatt øyne åpne fordi det ser ut som han har det. Eventuelt en annen vinkel/komposisjon så det ser ut som han også lukker øyne og drømmer seg bort ihverandre eller noe.

Bilde 3: Han og hun ser ut som er i forskjellige sinnstilstander. Er noe som gjør at de ikke matcher hverandre føler jeg.

Bilde 4: Fint bilde. Liker hvordan det får fram kjolen og henne. Blir litt opphengt i gulvet i toppen av bilde. Kjolen skulle dekt dette også føler jeg.

Det var kritikk fra min side, forhåpentlig litt konstruktivt for deg eller andre som har hvert innom å sett på bildene.

Ellers syns jeg de var veldig fine og er også sikker på at paret vil bli fornøyd med bildene :)

Lenke til kommentar

Mine favoritter blir nok nr 2 0g 3 samt det siste du la inn! Flott teknisk kvalitet. Likte særlig måten de er passert på i forhold til hverandre i bilde nr 2. I motsetning til presjes så likte jg at hun hadde øynene lukket. Alt i alt syntes jg det var ett flott bildet og fint komponert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...