fjeddiu Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg bare lurte på hvor mange som har seg brukeren fjeddiu før. Etter litt over 1k innlegg, må det vel være en del som har sett meg. Hvilket inntrykk har dere av meg da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har sett deg, men ikke nok til at jeg har dannet meg et ordentlig inntrykk. No offence, men du skiller deg ikke så mye ut. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du er totalt ukjent for meg, men profilen din viser at du er mest aktiv i WoW-delen av forumet, så det er kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Yay! L4r5 har sett meg Du er totalt ukjent for meg, men profilen din viser at du er mest aktiv i WoW-delen av forumet, så det er kanskje ikke så rart. Det var før, er mest i OT og litt i det meste. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har sett deg før ja, men vet ingenting om deg eller noen tråder du har vært aktiv i. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Trur ikkje eg har sett deg, men det kan vere av den same grunnen som Alinoe nemner, at du heng mest i WoW-forumet. Der plar eg mest henge om eg skal få meg ein god latter, eller berre har lyst til å sove. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg husker deg ikke, men så leser jeg aldri i WoW-forumet. Det skal sies at jeg ikke får et veldig godt inntrykk av deg når du lager en tråd for å spørre hva slags inntrykk vi har av deg. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har ikke sett deg før. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Yay! L4r5 har sett meg Du er totalt ukjent for meg, men profilen din viser at du er mest aktiv i WoW-delen av forumet, så det er kanskje ikke så rart. Det var før, er mest i OT og litt i det meste. Ja, jeg er aldri i OT med mindre trådtittelen som kommer opp i lista over siste aktive tråder fanger oppmerksomheten min. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg gjenkjenner avataren. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Aldri hørt om ... Noen som har sett meg før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå