saladin89 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har mistet den ene husnøkkelen min og har bare en igjen. Derfor trenger jeg en ny kopi. Men hvilke butikker har sånne maskiner som gjør dette? Er det noen som kunne anbefalt en butikk i bergen sentrum? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kjelleren på Wallendahl og jernvarehandleren på Bystasjonen. Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Nettop flyttet til bergen, det er derfor jeg spør så dumme spørsmål... Wallendahl hørtes bra ut, jeg har sett på bystasjonen, men jeg fant ingen jernvarehandel. Mener du inni storsenteret der? Jeg har godt inni det storsenteret, men helvete fant ingen jernvarehandel, vet du hvilken etasje det er på? Siden det er 5 etasjer eller noe er det litt slit å finne butikken... Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fikk du ordnet dette? Har vært uten internett en ukes tid. Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Fikk du ordnet dette? Har vært uten internett en ukes tid. tydeligvis en nøkkel som jeg trenger sånne papirer for å kunne kopiere den og man må gjøre det et spesielt sted på Minde, så jeg tror heller huseieren får gjort det, men takk for hjelpen likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå