Gå til innhold

forsterkeren min virker ikke, noen tips?

Anbefalte innlegg

har en gammel forterker stående, er ikke helt sikker på hvor gammel den er eller noen ting, jeg hadde tenkt til å ta den med på rommet mitt for å prøve den, jeg satte den opp koble til høyttalere, og kobla forterkeren igjen til en cd walkman, når jeg så har skrudd den på og lustert volumet litt så kommer det ikke noen lyd. forjeg gang jeg prøvde den så kom det et slags lyd fra den, og ingenting virka. jeg har satt ledningene inni AUX utgangen og alt mulig, virker fortsatt ikke. noen som har noen tips? kunne tenkt meg å bruke denne forterkeren fordi at det blir veldig bra lyd når jeg bruker 2, 80 Watt høytalere, lurer litt på om det er enten strømforsyningen eller sikringene som har gått, det lukter litt små varmt når jeg prøvde den, men er ikke helt sikker på hva dette kan skyldes heller. jeg har kanskje en liten anelse om hva det kan være, det kan hende det er fordi at jeg kobla på litt for mange høytalere på forsterkeren, og at det ble for mye spenning, har dette så mye å si?

Håper på noen tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forrige innlegg hadde et godt poeng. Det jeg ville gjort hvis jeg var deg, sjekk med et multimeter :wink:

Er det lys på forsterkeren? er det ikke kan sikringen gått. Er det a og b utgang? Prøv i b utgangen. Og prøv en annen inngang enn AUX.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...