Chipsmaster Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei! skal ha ny pc og lurer på hvilken vista versjon som egner seg best til gaming? tenkte at Vista basic egnet seg godt siden denne kanskje ikke krever så mye? eller er jeg helt på villspor? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei! skal ha ny pc og lurer på hvilken vista versjon som egner seg best til gaming? tenkte at Vista basic egnet seg godt siden denne kanskje ikke krever så mye? eller er jeg helt på villspor? Takk for alle svar! Vil nesten påstå at alle versjonene er like egnet til gaming, men til normalt hjemmebruk vil jeg si at HomePremium er et bra valg. Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Takker for svar Glemte å skrive at du bør gå for 64-Bit versjon. Da kan du utnytte 4 gb minne. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 64bitten er best for gaming jah, egentlig best til alt imo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå