tmf_ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tenkte jeg for en gang skyld skulle gi tilbakemelding om noe jeg er fornøyd med Bestilte en Lenovo R61 hos Gigashop her om dagen. Jevnt over en bra erfaring. Før kjøpet snakket jeg med en på kundeservice der som guidet meg litt ang hvilke komponenter jeg burde velge og sparte på den måten noen hundrelapper. Etter at jeg hadde bestilt ble jeg oppringt etter 30 min fordi de ikke hadde den ekstra RAMen jeg bestilte på lager. De oppgraderte meg til samme mengde av en dyrere RAM uten ekstra kostnad for meg. Jeg fortalte at jeg trengte maskinen fort, og de sendte den samme dag (jeg bestilte kl. 14:00). To dager etter var den på postkontoret. Two thumbs up for GS Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hmm, hvorfor er jeg alltid skeptisk til førstegangspostere som skryter hemningsløst om en nettbutikk? Lenke til kommentar
tmf_ Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 det stemmer at jeg ikke har postet på forumet før men brukte prisguiden og forumet da den forrige PCen plutselig kræsjet.. ser at det kan virke "tvilsomt", uansett, jeg er ikke hemningsløst interessert i å skryte opp noe som helst, tenkte bare jeg skulle følge oppfordringen på forsiden av forumet under tråden "Butikker og verksteder" om å gi tilbakemelding om erfaring med butikker. kommer ikke til å gidde å følge opp denne tråden mer fra nå, ta tilbakemeldingen for hva den er verdt. kan jo hende det finnes masse innlegg om klager på butikken for alt jeg vet....aldri dumt å være litt kritisk til det man leser. det var alt jeg hadde å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå