godofairforce Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg er på lan og vil spille Warcraft 3 men hva vi enn prøvde så jeg hverken andre games eller andre kunne joine meg. Har noen mulige løsninger? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Det KAN være at dere har enten forskjellige versjoner av WC3 (en av dere har patchet det?), eller at dere har forskjellige IP'er eller no sånn Lenke til kommentar
godofairforce Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Det KAN være at dere har enten forskjellige versjoner av WC3 (en av dere har patchet det?), eller at dere har forskjellige IP'er eller no sånn vi har samme versjon av w3 (1.04), vi har ikke samme IP, og de andre finner hverandre. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Kan også være at dere må installere IPX på maskinene. Ta en titt på de Uoffisielle forumene til Warcraft 3. Kanskje du kan få hjelp der. Begge versjonene må være originale, ellers kan du bare glemme det Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har du problemer godofairforce? moahahahahahah! dere må sikkert installere IPX ja... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 du må vell ha orginalen du god Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Man trenger *kremt* ikkje *host* orginal versjon dersom man ikkje har samme cd key! *host* ÅIsann! sa eg det høgt? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har hatt samme problemet litt på lan her også. Det du kan gjøre er å sette en bestemt IP på kver maskin. IPen kan vere f eks 192.168.254.xxx xxx= ikkje pr0n,men et forskjellig nummer for kver maskin. 255 er max though... Lenke til kommentar
Olahn Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Du kan prøve og kopiere mappa med warcraft III has nokon andre der det virker. Lenke til kommentar
Counter Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Det kan som sagt før være at dere har 2 o.e ulike versioner, eller det kan være at du ikke har konfigurert ipen riktig, det beste er og sette den på obtai IP adress automaticly, da tipper jeg at det funker, hvis ikke det gjør det så KOPIER det over fra en annen som det funker hos ok? :wink: Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 IPX ??? WarCraft kjører da 100% UDP, trenger vittig ikke noe IPX for å spille det multiplayer... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 jeg hadde samme problemet for litt siden. feilen var at jeg hadde firewall på. hvis du har det kan du jo prøve å ta bort den. fixa ale problemene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå