husgutt Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Virker som Fable har solgt masse idag ihvertfall.. Klarte å rive til meg en fra Game, var der kl 17 og da hadde de kun 4 eks igjen.... Var innom flere utsolgte butikker, uten at det blir noe statistikk ut av det. hehe Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 For min egen del tror jeg at jeg vil like Fable best. Kommersielt tror jeg imidlertid LBP blir en større suksess, da det appelerer til flere spillergrupper. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Eg er Xbox 360 fanboy og eg elsker Fable, men eg trur nok LBP kommer til å slege mest, det er nok det eineste spille eg ville hatt til min Xbox, siden eg ikkje er so hypp på MGS Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Må nok sopm den PS3-pjokken jeg er sette en knapp på LBP (FLAME ME!!!). Fable 2 er nok et veldig bra spill, men LBP's stil og muligheter åpner for et langt større potensiale og levetid. Kan lett tenkes at det aldri vil bli noe LBP2, men heller vil komme jevnlige updates som legger til nye greier å bruke, som saker laget av folk som submittes til MM. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Tror det blir solg flere spill av LBP enn Fable 2. I klassen min så er det jo ikke en gang noen av 360 fanboysa som likte Fable 1, men de har faktisk lyst til å prøve LBP. De fleste venna mine med PS3 og jeg har tenkt til å kjøpe oss LBP så... jeg går for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Wii Fit kan jo selge flere kopier og dermed bli en større suksess enn GTA IV Vil ikke akkurat si at jeg foretrekker Wii Fit av den grunn. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 For å si det veldig enkelt: LBP er alene en god nok grunn til å kjøpe en PS3, og det er en tittel alle som allerede eier PS3 bør kjøpe. Fable 2 er et godt spill, men langt fra et must for 360-eiere, og det finnes minst 15 bedre grunner til å kjøpe en Xbox 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå