Rescue me Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Pc'en er til salgs! Kontakt meg hvis du er interesert! Hvorfor selge? Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Jeg skal flytte og da kommer ikke pc'en til å bli brukt på en stund. Og pga begrenset plass må jeg selge unna noe. Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vanvitig bra det du har fått til her. Driver med lignende prosjekt selv, og lurer på om det er problematisk å ikke ha noe kjøling på strømforsyningen? evnt. noen har tips til kjøling til psu? Lenke til kommentar
janingar Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan du legge ut lista over spesifikasjonene? Så vel det meste, men fant ikke ut hvor stor harddisk du har putta inn i den. Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Vanvitig bra det du har fått til her. Driver med lignende prosjekt selv, og lurer på om det er problematisk å ikke ha noe kjøling på strømforsyningen? evnt. noen har tips til kjøling til psu? Har ikke hatt noe problem uten kjøling på PSU. Det hjelper mye med den 120mm vifta i toppen. Jeg sjekket temperaturene på PSU med et termometer når jeg testet viftaplasseringer, og det var ikke farlig høye temperaturer. Her er en handlevogn med komponentene som sitter i pc'en https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=81577 (strømforsyningen kommer fra Pointofview kabinettet) Endret 27. april 2009 av Rydin Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har en psu liggende som jeg planlegger å bruke, men det ser ut som de kjøleribbene som er på den er av noe billigere kvalitet enn dem på din, men jeg får vel bare prøve meg litt frem jeg å det verste som kan skje er vel at psuen skrur seg av? Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Tja, det verste som kan skje er vel at det sier pang Men med en liten luftstrøm over kjøleribbene, og ikke altfor hard belastning på PSU'en så skal det gå bra. Alle PSU'er er designet med tanke på at vifta kan stoppe. Hva som skjer når vifta stopper er en annen sak. Men det skal iallefall ikke begynne å brenne, eller skade annet utstyr. Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Får ha et brannslukningsaparat i nærheten når jeg tester dette da hvor lå tempraturen da du testet dette? Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Husker ikke nøyaktig hvor varmt det var, men mener det var rundt 80 på det meste Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ok, hørtes jo i og for seg ganske mye ut, men det er sikkert bare fordi jeg er vant til tempraturer på cpuer. Men nå skal ikke jeg kuppe tråden med mine problemer...får du solgt pcen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå