Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

problem med å sette opp ny router

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt litt problemer med den gamle routern

Linksys WRT54G Trådløs Router

så jeg fikk låne en ny router

3Com OfficeConnect 108Mbps Trådl. router

hos en kompis som jeg skal få kjøpe for en billig penge hvis jeg en gang får den til å funke.....

Problemet er at jeg ikke kommer meg på nett når jeg kobler den nye til så jeg vet egentlig ikke hva som er galt...

Jeg har

Totalnett

som nettleverandør så hvis det er noen som kan hjelpe meg som kanskje vet hva problemet kan være....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vell må bruke selve radiomodemet men så skal jeg koble 3com routern til den på akkurat samme måte som jeg gjorde med Linksys routern det er der jeg får problemer jeg har prøvd å stille den inn på samme måte som den gamle men det virker som at det er noen instillinger jeg har glemt/ikke finner. får beskjed om at siden ikke kan lastes....

Lenke til kommentar

ja har prøvd dette nå, får samme problemet "kan ikke laste siden"... jeg fant en innstilling på den gamle routern som jeg ikke fant på den nye. den gamle kan jeg velge Operating Mode "Gateway" eller "Router" å den står på "Operating Mode: Gateway" kan dette ha noe å si?

Lenke til kommentar

veldig veldig vansklig for oss og hjelpe dersom du ikke beskriver problemet godt nok og gir oss go nok info om oppsettet ditt. hvis du ikke husker hvor ting er i routeren eller om den har en funksjon så les manualen store sansynligheter for at løsningen til problemet ditt står der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...