konduktans Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som har hørt om Sealand? Det er til dels verdens minste nasjon(ikke offisielt), og det er i havet utenfor Storbritannia. Jeg synes sånne ting, i tillegg til fancy bunkere er utrolig kule. Er det noen som kan vise meg liknende fenomener på vår kule globe? Har forresten sett noen slags "hytter" over vannet som likna litt på kokonger, eller bobler om du vil. Utrolig kule. Noen som veit hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som finner den på google earth? Jeg skal innstalere det og forsøke selv. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Søkte etter det for et års tid siden. Fant ingenting Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Definer en uoffisiel stat Endret 20. oktober 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er vel en stat som ser på seg selv som uavhengig, men som ikke er akseptert av verdenssamfunnet. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Mikronasjoner på wikipedia Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Tenkte ikke på andre nasjoner, men andre kule ting i omtrent samme kategori(fancy fort, bunkere etc) Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Leste for et par år siden om noe liknende utenfor Thailand eller noe, der noen hadde festet et skip fast til bunnen med sement tror jeg, og krevde og bli et eget land. Men etter 15 år skjøt bakmannen seg selv, da "innbyggerne" krevde endringer på reglementet. Ut av noen av lugar vinduene var det montert fast maskingevær for og hindre inntrengere som ville arrestere bakmannen. Prøvde og google litt nå, men fant ikke :S hvis jeg finner det skal jeg poste det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå