TheNarsissist Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Spillene er: Bejjing 2008 Xbox 360 Halo 3 = Stranglehold = Untold Legends Brotherhood of the blade PSP Nfl Street2 Unleashed PSP World Tour Soccer Challenge Edition PSP Og Need For Speed Most Wanted PSP Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det avgjør folka på Gamestop (heter ikke EB Games lengre), ikke vi. De ser på kvaliteten på coveret, manualen (kaffeflekker, rifter) og riper i platene. Bare navnet sier ikke oss mye. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tja... De gir jo ikke så mye for spill, men jeg tror viss du er heldig så kan du kanskje få 1000,- for dem. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Tja... De gir jo ikke så mye for spill, men jeg tror viss du er heldig så kan du kanskje få 1000,- for dem. Man får det i cash ikke sant? Alle er i god stand. Men det er vell ikke mulig å få 1000kr for dem vell. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Nesj, er ikke mange kronene de gir for spillene, desverre. Og hvertfall ikke 200 pr stk. De har jo ingen garanti for at spillet blir solgt, når det er 30 kopier av samme bruktspillet i hylla. De driver jo ikke veldedighet heller. Du må nok bare dra ned og spørre selv. Endret 19. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 De få kronene de betaler slår ikke det å ha en stor spillsamling. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 De få kronene de betaler slår ikke det å ha en stor spillsamling. Enig. Har ikke solgt et eneste spill til tross for at jeg har tonnevis, opp til flere eksemplarer av samme spill når Gold Edition kommer ut av spill jeg liker. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du får vel faktisk mer for spillene hvis du bytter dem inn til gavekort i butikken. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hadde min første erfaring med spillsalg forleden. Har alltid hatt aversjoner mot å selge, men var helt skrapt for penger, og en viktig togbillett måtte handles. Fikk 180,- for Call Of Duty 3(120 kr) og Rayman Raving Rabbits(60 kr) til Wii. Det virket som om de hadde et system som kalkulerte utfra veiledende pris, samme beløpet kom i to butikker. Du kan nok lett få mer for dem på QXL osv, men baksiden da er jo ekstra arbeid med levering/porto/etc osv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) De har jo grei service iom at man automatisk får et helt nytt spill i retur hvis det er noe galt med bruktspillet man har kjøpt. Kjøpte Ninja Gaiden 2 brukt på Gamestop, og det ville ikke loade. Hadde ikke tatt vare på kvitteringa engang, men det var ingen problem, han bare spurte hvordan fyren i kassa så ut som jeg kjøpte det av. Åja han, ingen problem, så henta han et helt nytt NG2 fra hylla. Vil ikke tro de tjener særlig mye penger på det opplegget der. Endret 22. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vil ikke tro de tjener særlig mye penger på det opplegget der. Bare i form av fornøyde kunder. Det er penger å tjene på det. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vil ikke tro de tjener særlig mye penger på det opplegget der. Kanskje ikke penger, men mye god PR. En vis mann sa engang "Tap penger for selskapet mitt, og du blir tilgitt. Tap omdømme for selskapet mitt, og du har sparken". Lenke til kommentar
martinsoe Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Alt kommer ann på om kjeden (gamestop) har mange av det produktet du selger. Har de mange så er ikke spillet verdt mye, men motsatt så kan du få en 200 lapp for det. Også sant det at gavekort er mer for pengene, for hvis du skal ha pengene utbetalt så trekker Gamestop 20% av det du får av spillene. Hvordan cover har ikke noe og si, men er cd'n helt oppskrapet så får du ikke selge det. Leverte netopp inn Star Wars, Pure, Hell's Highway og Stuntman for 360, og fikk 736kr i gavekort. Endret 23. oktober 2008 av martinsoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå