Gå til innhold

Den store Serie A tråden

Sameboe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet til Roma er jo at dem aldri har noen reserve plan. Dem burde vel snart lære?

Blir spennende å se hvem som vil greie å holde ut og kjempe om gull og se hvem "nye" lag som blir med til CL neste år, blir det Napoli? Serie A er bare herlig!

Årets merkeligste signering i mine øyne er at Milito dro tilbake til Genoa..kan noen av dere fortelle om han har lyktes der

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Syns at Primera Division(rett?) er mye mer spennende. Se på Real og Barcas kamper, de blir vunnet 12 og seks minutter på overtid :p

Lenke til kommentar
Årets merkeligste signering i mine øyne er at Milito dro tilbake til Genoa..kan noen av dere fortelle om han har lyktes der

Milito har tidligere vært i Italia, og som mange andre så vender man tilbake, klassiske eksempler er Viera, og Crespo som ikke tok imot alt det Ambrovish var villig til å gi.

Milito står bokført med 5mål og jeg syns han har spilt glimrende til tider, så ja han har lykkes i Genoa igjen.

Jeg tipper nå at det blir Inter, Milan, Napoli og Lazio/Udinese som blir med i CL til neste år. Digg at det alltid varrierer!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Vi kunne jo diskutere Serie A seriøst, om noen dager har en mod funnet tråden og da er 95% av innleggene slettet.

Er Nedved fortsatt på Juventus? Trodde han hadde lagt opp, men så han for noen uker siden. Følger ikke så mye med på Serie A :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...