Erltot Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg kjøpte logitech mx300 rett etter den kom ut på komplett. Var fornøyd som en nybakt pizza i flere måneder fram til nå, det har seg sånn at så fort som jeg begynner å flytte litt fort på musen så får jeg et delay på ca 1 sek før jeg kan forsette å "muse".. Den henger seg oppfryser!!! :o dette er irriterendes når jeg står oppi trynet på folk med railgun og ikke kan flytte på meg.. (jeg vet at det er musen som gjør det, får samme problemet i windows og bare jeg flytter litt fort på den) er det flere som har sett noe til det samme??? hva skal jeg gjøre??? (jeg har ikke instalert programvaren, men jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre siden jeg aldri har brukt den.) Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 "]Jeg kjøpte logitech mx300 rett etter den kom ut på komplett. Var fornøyd som en nybakt pizza i flere måneder fram til nå, det har seg sånn at så fort som jeg begynner å flytte litt fort på musen så får jeg et delay på ca 1 sek før jeg kan forsette å "muse".. Den henger seg oppfryser!!! :o dette er irriterendes når jeg står oppi trynet på folk med railgun og ikke kan flytte på meg.. (jeg vet at det er musen som gjør det, får samme problemet i windows og bare jeg flytter litt fort på den)er det flere som har sett noe til det samme??? hva skal jeg gjøre??? (jeg har ikke instalert programvaren, men jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre siden jeg aldri har brukt den.) Glem det, jeg har funnet feilen. for dere som lurer var det pga at jeg brukte ps2 inngangen isteden for usb (doh) :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå