Gå til innhold

Mus og musematte

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å kjøpe en ny mus og en god muse matte. Folk har anbefalt meg å kjøpe Ice Mat, men den funker ikke sammen med optiske muser. Dette er litt kjipt siden jeg har tenkt til å ha optisk mus.

Jeg er en spiller ofte så jeg vil ha en god mus sammen med den perfekte muse matta. Noen som har noen forslag til hva jeg burde kjøpe? Husk at jeg skal ha optisk mus. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ei func-matte frå microplex er jo eit godt val. Viss det skal vere litt rimeligare så er jo everglide giganta-mattene bra.

Når dei gjeld mus så er Microsoft Intellimouse Explorer v3 ei god ei. Styr unna alt som er trådlaust!

per

Lenke til kommentar

Heisann! tenkte på det samme for noen mnd siden, bestemte meg for og kjøpe en fUnc sUrface 1030 og en Razor Boomslang 2000 dpi:) Dette funker nydelig for meg, musematta tar heller ikke opp mye støv så du slipper nesten å rense musa....

Det er en ganske stiv pris på produktene men etter min mening var det definitivt verdt det.

Mail meg på [email protected] hvis du har noen spørsmål:)

Lenke til kommentar

Du er en gamer sier du?

da er du vel interessert i å få best mulig presisjon?

så ikke gå for en optisk-mus kjøp heller en kule-mus!

(razor boomslang 2000 er perfekt)

Prøv å snu deg fort i cs eller q3 med en optisk mus, og så med en kulemus... tror nok du merker forskjellen.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-18 01:28, t3p0s3 skrev:

Du er en gamer sier du?

da er du vel interessert i å få best mulig presisjon?

så ikke gå for en optisk-mus kjøp heller en kule-mus!

(razor boomslang 2000 er perfekt)

Prøv å snu deg fort i cs eller q3 med en optisk mus, og så med en kulemus... tror nok du merker forskjellen.

Har testet Razor Boomslang hos en kamerat. Taklet rett og slett ikke den musa. Men jeg vurderer å kjøpe en Func muse matte nå. Kan leve med en kulemus, er bare det at jeg har blitt vandt til optisk mus i CS og andre spill. Noen som har den "perfekte" mus til en Func matte ? :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har en Mouseman Wheel mus fra Logtitech + Icemat. Har hatt everglide og, men likte icemat bedre. Den er litt "Treg", og mer presis enn den ru overflaten på everglide mattene..

Skal bestille Steelpad neste uke.

-Rage

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-18 14:00, Rage skrev:

Jeg har en Mouseman Wheel mus fra Logtitech + Icemat. Har hatt everglide og, men likte icemat bedre. Den er litt "Treg", og mer presis enn den ru overflaten på everglide mattene..

Skal bestille Steelpad neste uke.

-Rage

Den Mouseman Wheel musa du snakker om. Er det den litt store skeive blå? Og er den optisk? For jeg har hørt noen rykter om at optiske muser ikke funker på Ice Mat. Stemmer det?

Lenke til kommentar

HAr radpadz matte og meiner den er mye bedr en giganta platene kommer til å bli. En kompis har en blå versjon og det bråker mye og jeg synes ikke musa glir like lett som på min ratpadz.

Kjempegreie med plastikk matte, stiv å ha i sofaen når en ser film og enkel å holde ren (Zalo og vann). Blir heller ikkje slitt

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-18 20:28, SirHartge skrev:

microsoft intellii 3 for gamere.

logitech cordless mouseman ellers..

Vet ikke om dette putter meg i båsen sammen med "gamers", uansett, det tar meg ikke lang tid klatre til topps i CS, DoD, RtCW, MoHAA (demo).. som sagt, jeg bruker Logitech Cordless.

[TBE] SAN

ABIT TH7-Raid

P4 1,8GHz @ 1,944GHz

512MB RDRAM @ 432MHz

G-Force3 @ 208-485

SB Live

3dmarks(defaults)=7251

w2kpro

krasjer=0

[ Denne Melding var redigert av: snesoey på 2002-01-18 20:39 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-18 18:25, Colin skrev:

Quote:

Styr unna alt som er trådlaust!

per

Nei! Trådløst funker fint! Har selv Logitech trådløst system, og har *aldri* hatt problemer.

Pål

vel, trådlaust og optisk samtidig er iallfall ikkje å anbefale. Prøvde den nye til Microsoft; peikaren for berre og stotra bortover skjermen :sad: Logitech har eg ikkje prøvd, så skal ikkje vere for bastant. Men trådlaust+optisk er iallfall framleis problematisk.

per

Lenke til kommentar

vel, trådlaust og optisk samtidig er iallfall ikkje å anbefale. Prøvde den nye til Microsoft; peikaren for berre og stotra bortover skjermen :sad:

per

pekeren skal ikke stotre bortover, da er det noe fatalt galt..i værste fall skal det være minimal hakking eller lagg...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-19 10:07, SirHartge skrev:

Quote:

vel, trådlaust og optisk samtidig er iallfall ikkje å anbefale. Prøvde den nye til Microsoft; peikaren for berre og stotra bortover skjermen :sad:

per

pekeren skal ikke stotre bortover, da er det noe fatalt galt..i værste fall skal det være minimal hakking eller lagg...

vel, har ikkje mulighet til å teste meir på den no sidan eg berre sette i saman maskina for ein kamerat. Han merkar det riktignok ikkje, så eg er nok litt meir sensitiv på hakking/lag.

Med ei microsoft intellimouse optical m/tråd :smile: og everglide giganta er det iallfall ein annan verden; men skal ha meg mouse skatez for å få bukt med litt friksjon .

per

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...