Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få han til å bli min?

Anbefalte innlegg

For en stund tilbake traff jeg verdens nydeligste fyr. Vi møttes ofte og ting utvikla seg. Nå har vi møtt familie og alt, men ikke blitt sammen. Han sier at vi tar det som det kommer, men jeg vil bli sammen han nå. Vil ikke mase på han.

Lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å fremme interessen hans enda mer. Noen med forslag? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva får dere til å tro at de ikke har ligget sammen?

Jeg tolker "ting utvikla seg. Nå har vi møtt familie og alt, men ikke blitt sammen." som at de er i fasen hvor man i praksis er kjærester, men ikke offisielt.

Jeg vil nå si at det er "offisielt" om man har møtt foreldre og diverse. Må man faktisk ha den "vi du være sammen med meg?" "ja" for å være et par?
Lenke til kommentar
Hva får dere til å tro at de ikke har ligget sammen?

Jeg tolker "ting utvikla seg. Nå har vi møtt familie og alt, men ikke blitt sammen." som at de er i fasen hvor man i praksis er kjærester, men ikke offisielt.

Jeg vil nå si at det er "offisielt" om man har møtt foreldre og diverse. Må man faktisk ha den "vi du være sammen med meg?" "ja" for å være et par?

Man må jo være enige om det på et vis, så man vet sin egen sivilstatus liksom, hva man skal svare om noen spør. Kjedelig om noen spør "er dere kjærester?" og den ene sier nei, den andre ja.

Jeg har alltid truffet foreldrene lenge før det ble offisielt, eller var enige om å bli kjærester. Fram til man blir enige, er man jo bare venner som roter uforpliktet på en måte.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...