tomsi42 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Her kan vi legge ut bildene våre fra dagens utflukt; Sandvika, Tanum Kirke og Fornebu. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Koselig treff. Noen av de jeg har redigert foreløpig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kommer mer når jeg finner noe, ehm, mer. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Takk til alle som var med på tur for kjempe hyggelig ettermiddag/kveld! Her er tre av mine bilder. Det kommer flere når filmene er fremkalt og skannet . Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Her er noen av mine bilder - de som markerte seg etter første sorteringsrunde. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Mine kommer i morgen kanskje, men får se, jeg har ikke fått spist middag en gang og har allerede timeplanen stappet full Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Ah, stress å formiske bildene, gjør det aldri:P men får gjøre det for dere folkens da;D:P EDIT: slik^^ Endret 21. oktober 2008 av Aeilertsen Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ikke så stort fotogafisk utbytte for meg denne gangen (men desto større sosialt?). Med Francis' 50/1.2. En stilstudie av Tom: ...og med 30mm'en, hele folket i arbeid: Håper jeg får vært med lenger neste gang... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Med Francis' 50/1.2. En stilstudie av Tom: Linselus dukker opp overalt Her er noen fler fra meg .. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg ser dere fikk en del suverene bilder før jeg møtte dere på Fornebu. De tre fra ZoDz er skummelt bra. Du trener for mye, og risikerer overtrening. xBoffen fikk et bra s/h av skrotet i sykkelparkeringen. Men omgås tydeligvis noen syke typer. Det nøkkelbildet ditt ble forøvrig suverent på "trykk" :Francis:. Den brua var jo særdeles fotogen da. Det bildet av vinduene inne i ITF ble sabla bra Tom, at jeg ikke har øynene mer med til daglig. Du klarte selvfølgelig å få med en speiling av 25-tallet også. Aeilertsen fikk også et scoop med :Francis: i brua. Anew fikk jo endelig prøvd et skikkelig objektiv med "portrettet" av Tom. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja du og anew gikk glipp av en del denne dagen. Det gjorde også en del andre som ikke kjente sin besøkstid og holdt seg hjemme (hint, hint). Takk for omvisningen rundt på ditt revir. Vi kommer gjerne tilbake og skremmer vekk noen vektere Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Takk for omvisningen rundt på ditt revir. Vi kommer gjerne tilbake og skremmer vekk noen vektere Bare hyggelig det. Jeg tok veldig få bilder siden det stort sett var i vante omgivelser, men jeg kan da legge ut et par. Dette ble egentlig tatt fordi jeg skulle være "lysmåler" for Francis, kanskje han kommer med en filmversjon senere. Også det obligatoriske Telenorbildet da. Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ah, liekr editen din :francis: Ser gammelt, og tegnet ut^^ Liker det:) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takk for det! Hyggelig at du liker bildet . Francis Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Her er noen av mine bilder - de som markerte seg etter første sorteringsrunde. Tom Hvem er gangster'n? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tihi... https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=259719 Noen som kan brukergi personene på bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå