Fly Emirates Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det noen av dere som vet hvor jeg kan laste ned e program som oversetter fra norsk til engelsk?. Jeg bruker ofte google transtlate og den er grei ned, men vet dere hvor jeg kan kanskje laste ned google translate på pcen? Altså ikke ord, men hele settninger. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Ingen som har peiling i det hele tatt ? Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Slike fungerer vel heller dårlig. Tror du må gjøre det på gamlemåten får å få best resultat. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hold deg langt unna dette hvis du ønsker at det du skriver skal være grammatisk korrekt. Online translators tar vanligvis og direkteoversetter, og ender opp med et veldig dårlig sluttprodukt som vanligvis kun er beregnet på eget bruk. Ikke bruk dette i noen som helst akademisk sammenheng. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tror tekstene dine blir mye bedre hvis du oversetter på den måten man gjorde før i tiden. Oversettelsesprogrammer gir overhodet ikke noen god oversettelse. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 http://www.google.no/language_tools?hl=no Det er noen feil, så du burde nok se over hvis du bruker det. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Jeg vet at det dukker opp grammatiske feil, men jeg lurer på om det går å laste ned google.no\language, så jeg kan bruke dette offline også?. Hvis det ikke finnes, er det andre programmer jeg kan laste ned offline, som er som google\translation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå