enden Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har en case med tre-fire mac-er, hvor brukerne har byttet fra pop3 til Exchange nylig. Noen av brukerne - ikke alle klager over at de flere ganger om dagen varsles om nye uleste meldinger i innboksen - både ved sybol på oppgavelinja og antall vist utenfor innboks. Innboksen er oppdatert, og det finnes ingen nye meldinger. Webmail bekrefter dette. Endrer til en hvilken som helst mappe og tilbake igjen forsvinner markeringen om nye mail og alt er tilbake til normalt. Jeg har googlet dette litt og ser andre med samme problem, men ingen andre forslag enn å bytte mailklient til Entourage. Er det noen som har forslag til løsning som ikke innebærer bytte til IMAP eller Entourage? Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Eneste jeg kommer på er: 1. - at de har opprettet noen regler for å flytte nye meldinger (fra forskjellige personer) til forskjellige mapper, og at de nye mailene havner her. Eller 2. - at de synker mailen med flere enheter (eks. mobil) og at når de leser mailen på mobilen så blir mailen merket som lest, mail.app ser at mailen er lest, men klare ikke og fjerner merket på oppgavelinjen, før du åpner mailboksen på macen. Kan noe av dette være til hjelp? Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Kan ikke være sikker på den første, men tviler på det slik jeg kjenner brukerne, hvis du skjønner hva jeg mener Nummer to vet jeg er utelukket. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 ok, da vett jeg faktsik ikke, sikkert en bug i mail.app da, har ikke kjørt mail.app på exchange, kjører lotus på min arbeidsplass.., men brukt mail en del privat, på imap, men kan virke som at det er en feil/bug i programmet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå