fatalicus Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 I går gikk tydeligvis siste episode av The Royal på NRK for en stund. Men dette gjør meg litt forundret... For når kommer de to siste episodene i den sesongen de drev å sendte? Skal de nå liksom ta pause fra denne sesongen for å vise Heartbeat (Med hjarte på rette stad), for så å vise de to siste episodene når denne sesongen av Heartbeat er ferdig? Og jeg håper da for guds skyld The Royal kommer tilbake på NRK, for det er jo også 4 sesonger igjen... Syns dette er dårlig av NRK... Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, nå som det begynte å bli spennende, hadde det vært kjekt å snart få vite hvem som står bak de mystiske brevene og ikke måtte vente i minst et halvt år. Men samtidig er det hyggelig å treffe igjen alle folkene i Heartbeat og ikke minst den nye, egenrådige konstabelen. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 jeg har sendt mail til NRK og spurt hva som skjer. Neste episode av The Royal er vist en jule spesial, så den sendes til jul. Så vil siste episode av sesongen og resterende sesonger komme fra påske. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Mulig jeg overså noe, men jeg fant iallfall ikke noen julespesial av The Royal i NRK-programmet i desember. Noen andre som så den? Endret 10. januar 2009 av Rocambole2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå