jzbl Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hallo, jeg vet svær lite om pc'er og trenger derfor litt hjelp. Den stasjonære pc'en min bråker noe helt ufattelig, noe som har irritert meg over lengre tid. Jeg fikk den til jul ifjor. Er villig til å kjøpe nye deler osv datakjeden data Hjelp, anyone? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Punkt 1 er å finne ut hva som bråker i maskinen. En billig start er ANTEC Sonata III + Antec TriCool Her får du med stødig kabinett som ikke ristler og rastler for hver vibrasjon, støydemping til harddisk og en støysvak strømforsyning. Et litt dyrere, men også bittelitt bedre alternativ er Antec P182 + Antec Neo Power For mindre støy fra skjermkort, har Zalman noen gode produkter. Zalman VF900-Cu og Zalman VF1000 er to eksempler. Til CPU kjøling, har Scythe og Zalman gode produkter. Thermaltake GunMet Orb og Scythe Ninja 2 Til eksempel: 1x Antec P182 + 2x Antec TriCool + 1x Antec Neo Power + 1x Zalman VF1000 + 1x Scythe Ninja 2 Dette settet bør og skal redusere støynivået, samt gi bedre kjøleegenskaper. Ta en titt her for å se og høre Scythe Ninja 2 i aksjon. http://www.3dgameman.com/content/view/13718/103/ Endret 19. oktober 2008 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå