karebo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har tenkt å bygge PCen "Videoredigereren" i Hardwares "anbefalinger" med Gigabyte GA-EP45-DS3 og CPU Intel Core 2 Quad Q9550. I oppsettet anbefales kjøleren OCZ Vendetta 2. Jeg har lest flere anmeldelser som alle konkluderer med at den fungerer fint men at den er så stor at den kommer i konflikt både med minnekort og andre elementer. Det er ikke først og fremst et spørsmål om penger men frykt for at den ikke skal passe. Trenger man å skifte ut den vifta som følger med prosessoren? Jeg har ikke tenkt å overklokke. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 den funker, men greit å ha god air flow:) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvis du ikke skal overklokke går det fint med standard. Du kan også sette den til å kjøre med lav hastighet når du har lav last slik at det blir stille. Lenke til kommentar
karebo Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Takk for raske svar. Da kutter jeg ut OCZ Vendetta 2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 En annen grunn til å bytte ut er at Socket 775 kjølerne er ganske vriene å få på hovedkortet... Har sett mange historier fra folk som sliter med disse Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) En annen grunn til å bytte ut er at Socket 775 kjølerne er ganske vriene å få på hovedkortet...Har sett mange historier fra folk som sliter med disse ... kalt Pushpin, det er det mest elendige jeg har vært borti. En stock kjøler skal selvfølgelig rekke nok til CPUen, om den ikke hadde gjort det så hadde det vært svært unødvendig å i det heletatt lage kjøleren. Det med at du må ha überphansy glamkjølere med utenomjordisk hydrogenkjølingsomfårdincputildetabsoluttenullpunkt-teknologi er bare vas og reklame. Edit:... Om du så ikke skal overklokke. Endret 21. oktober 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå