pululf Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei! Jeg skal kjøpe en transformator på Ebay, og jeg vil at den skal sendes til Jetcarrier adressen min. Men jeg har litt problemer med å forstå det amerikanske adressesystemet... Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg skal ha denne adressen: JetCarrier 19265 Att:magne lauritzen 601 W Linden Av Suite 19265 Linden, NJ 07036 Inn i denne formen: Jeg har også noen andre spørsmål: Er det noe særlig billigere å bruke jetcarrier? Hvis jeg kjøper det rett fra Ebay så koster det 182 dollar med frakt, og transformatoren koster bare 50 dollar... Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Contact Name: Magne Lauritzen Address: 601 W Linden Av Suite 19265 City: Linden State: NJ ZIP: 07036 Slik pleier jeg å fylle det inn, går greit. MVH Tommy Endret 20. oktober 2008 av TommyL Lenke til kommentar
pululf Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Takk! Men er det noen som kan svare meg på om det vil bli billigere om jeg bruker jetcarrier? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tror du har misforstått litt. Det blir da ikke billigere å sende det til jetcarrier, heller dyrere. Har du mulighet til å sende varene rett hjem til deg så velger du såklart dette. Jetcarrier bør kun brukes når selger ikke vil sende varene direkte til norge, men kun innenlands (usa). De tar seg forsåvidt også godt betalt... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tror du har misforstått litt.Det blir da ikke billigere å sende det til jetcarrier, heller dyrere. Har du mulighet til å sende varene rett hjem til deg så velger du såklart dette. Jetcarrier bør kun brukes når selger ikke vil sende varene direkte til norge, men kun innenlands (usa). De tar seg forsåvidt også godt betalt... Det kan variere litt avhengig av hvor mye "avsender" tar i frakt (enkelte på eBay overpriser fraktdelen relativt drastisk). Dersom avsender her tar 100 - 110 US$ i tillegg for å sende til Norge (i forhold til å sende til amerikansk adresse), og pakken er under 10 kg/40 dm3 så er faktisk JetCarrier lønnsomt. I tillegg er fraktprisen til JetCarrier inklusive tollbehandlingsgebyr (og her er vi over mvagrensa). Ser at fraktpris til Norge på eBay for varer av relativt lik størrelse/vekt kan variere med godt over 100 %. Men generelt sett har du rett, særlig for "mindre" varer som sendes med USPS er det konsekvent rimeligere enn JetCarrier, selv om man må legge på behandlingsgebyr. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Takk for svar... Jeg har null erfaring med både Jetcarrier og Ebay, så jeg hadde håpet at noen kunne gi meg et godt svar på om jeg burde få Ebay til å sende rett hjem til meg, eller om pakken bør gå innom jetcarrier først. Her er det jeg har tenkt å bestille: http://cgi.ebay.com/Neon-Sign-Transformer-...id=p3286.c0.m14 Denne er den eneste NST jeg fant som kunne bli fraktet til Norge. Her er et annet sett som kan gi 5 Kv ekstra til samme prisen, men disse blir bare fraktet til USA. http://cgi.ebay.com/2-Enhance-Power-Suppli...id=p3286.c0.m14 Hvis jeg skal kjøpe disse da blir det vel innom jetcarrier? Endret 20. oktober 2008 av pululf Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (Litt off-topic, og det vet du sikkert, men jeg minner deg på at denne transformatoren er til 110/120v, ikke 220/230 som vi har her i Norge...) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (Litt off-topic, og det vet du sikkert, men jeg minner deg på at denne transformatoren er til 110/120v, ikke 220/230 som vi har her i Norge...) I know. Må bruke omformer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå