Gå til innhold

Jetcarrier adresse på Ebay

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe en transformator på Ebay, og jeg vil at den skal sendes til Jetcarrier adressen min. Men jeg har litt problemer med å forstå det amerikanske adressesystemet... Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg skal ha denne adressen:

JetCarrier 19265

Att:magne lauritzen

601 W Linden Av Suite 19265

Linden, NJ 07036

Inn i denne formen:

post-123991-1224443072_thumb.jpg

Jeg har også noen andre spørsmål: Er det noe særlig billigere å bruke jetcarrier? Hvis jeg kjøper det rett fra Ebay så koster det 182 dollar med frakt, og transformatoren koster bare 50 dollar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du har misforstått litt.

Det blir da ikke billigere å sende det til jetcarrier, heller dyrere.

Har du mulighet til å sende varene rett hjem til deg så velger du såklart dette.

Jetcarrier bør kun brukes når selger ikke vil sende varene direkte til norge, men kun innenlands (usa). De tar seg forsåvidt også godt betalt...

Lenke til kommentar
Tror du har misforstått litt.

Det blir da ikke billigere å sende det til jetcarrier, heller dyrere.

Har du mulighet til å sende varene rett hjem til deg så velger du såklart dette.

Jetcarrier bør kun brukes når selger ikke vil sende varene direkte til norge, men kun innenlands (usa). De tar seg forsåvidt også godt betalt...

Det kan variere litt avhengig av hvor mye "avsender" tar i frakt (enkelte på eBay overpriser fraktdelen relativt drastisk). Dersom avsender her tar 100 - 110 US$ i tillegg for å sende til Norge (i forhold til å sende til amerikansk adresse), og pakken er under 10 kg/40 dm3 så er faktisk JetCarrier lønnsomt. I tillegg er fraktprisen til JetCarrier inklusive tollbehandlingsgebyr (og her er vi over mvagrensa).

Ser at fraktpris til Norge på eBay for varer av relativt lik størrelse/vekt kan variere med godt over 100 %.

Men generelt sett har du rett, særlig for "mindre" varer som sendes med USPS er det konsekvent rimeligere enn JetCarrier, selv om man må legge på behandlingsgebyr.

Lenke til kommentar

Takk for svar...

Jeg har null erfaring med både Jetcarrier og Ebay, så jeg hadde håpet at noen kunne gi meg et godt svar på om jeg burde få Ebay til å sende rett hjem til meg, eller om pakken bør gå innom jetcarrier først.

Her er det jeg har tenkt å bestille:

http://cgi.ebay.com/Neon-Sign-Transformer-...id=p3286.c0.m14

Denne er den eneste NST jeg fant som kunne bli fraktet til Norge.

Her er et annet sett som kan gi 5 Kv ekstra til samme prisen, men disse blir bare fraktet til USA.

http://cgi.ebay.com/2-Enhance-Power-Suppli...id=p3286.c0.m14

Hvis jeg skal kjøpe disse da blir det vel innom jetcarrier?

Endret av pululf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...