Majin Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) hei, jeg kunne tenkt meg noe nytt å slå ihjel noe av dødtia med. og lurer på om noen har et spill som kunne vært i min interesse tenker da kanskje noe first person shooter. eller noe rundt der. men gjerne flere ideer innenfor andre sjangre. og gjerne ideer på wii spill og. takker Endret 19. oktober 2008 av Majin Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Call of duty 4? Skal det være multiplayer eller bare singel player? More info PLEASE! Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvis du ønsker å slå ihjel tid vil jeg anbefale et MMORPG eller et annet online spill. Da er det mange å velge mellom, og mange er også gratis både å laste ned og spille. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Far Cry 2? Kommer ut på Torsdag Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Siden dette emne er såpass uklar og umulig å kunne forholde seg til foreslår jeg gå HER, gå på type platform (PC/Konsol) og sorter etter karakter og se om noe virker interesant. Lenke til kommentar
Majin Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 grunnen til at det er lite info er fordi med for mye info blir alle forslagene bundet opp mot dem. vil ha kanskje noen som ikke er first person skytespill forslag. nevnte det også. men har spilt cod4. far cry 2 er en ide. og når det gjelder morpg så vil jeg heller ha et spill hvor jeg kommer til et mål, hvis du skjønner. evig jakt etter xp er kjedelig i lengden. men for å være mer spesifikk: ingen spill etter filmer, dvs "the hulk" osv fortid, nåtid eller fremtid er det samme. og kun til pc eller wii. og ikke noe sport eller bil spill. Lenke til kommentar
Majin Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 tror det blir mass effect til pc. Lenke til kommentar
Book Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Mass Effect er intet dårlig valg. Far Cry 2 ser veldig spennende ut. Plukker nok opp det samme dag det kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå