Ghostrider77 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Hei folkens Jeg har prøvet å finne ut av dette selv men nå spør jeg dere:) Jeg har Vista ulitmate på min hoved pc som er kablet til den trådløse routeren fra Nextgentel. Jeg har i tillegg en bærbar pc med Vista buissness og et media senter i stua med XP mediasenter edition, begge to med tådløst nettverkskort i. Så da er spørsmålet mitt som så: *Hvordan skal jeg koble disse sammen i nettverk? *Går det å koble sammen maskinene når de har forskjellige Windows versjoner? *Hvordan går jeg frem for å dele skriverne som er koblet til min hovedmaskin med de andre pcene i nettverket? Spør sikkert noe dumt her men jeg er ikke helt 100 data kyndig selv, men noe kan en jo. hehe.. Håper på svar fra dere der ute. Endret 19. oktober 2008 av Ghostrider77 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Om nettkortet på de andre maskinene er klart og installert er det et nettverksikon nede i høyre hjørnet (tray) du trykker på og velger det trådløse nettverket ditt. Forskjellige OS (Windows-versjoner) har ikke noe å si om nettkortet på maskinen er riktig installert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå