aleksander_sk Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg fikk tilsendt en ny toner til min Lexmark n120, og med var en adresse jeg skulle returnere den gamle toneren til. Er det noen som vet hvor jeg kan sende tomme tonere ("toner-gravplassen")? Det er vel ikke lov å hive dem i restavfallet. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja, du kan sende de til den adressen du fikk oppgitt Vet ikke hvordan det er med Lexmark, men HP plaier å betale returporto på de tonerne jeg har returnert til de, så det er en enkel og grei løsning for resirkulering. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Toner er i bunn og grunn et finmalt plastpulver, tonerkasetten er mest sannsynlig plast, så med mindre det er elektronikk på den, er det bare å kaste i plastsøpla. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kast dem i en elektroavfallsbeholder. Det bruker på å sitte noe elektronikk i dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå