Per-Inge-2613 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hallois! Har nettopp flyttet inn i en leilighet på Gyldenpris i Bergen, Nordre Skogvei... Beliggenheten til leiligheten er ved foten av et fjell, og jeg er veldig usikker på om jeg har fri sikt mot sør eller ikke, da jeg isåfall må opp i leiligheten over meg... Det står en gammel parabolantenne på taket, som jeg har kabel ned ileiligheten min fra.. Det jeg lurer på er om det er mulig å få sjekke opp mot Viasat om jeg faktisk kan motta signal fra dem her, uten å faktiks bestille en pakke fra dem? Jeg har hørt med dem over meg, de fikk ikke inn noe med parabolen, men jeg har en mistanke om at den ikke tar digital-signaler... Noen som vet om noe som kan hjelep meg? Lenke til kommentar
ein_2 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Har du kompass og en gradskive så kan du sjekke selv om det er mulig. I forhold til bergen så ligger Sirius satelitten: Asimut: 180.61° (nesten rett sør) Høydevinkel: 21.60° Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå