Sovesofa Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Heisann.. leter etter skjorter med annen farge på kragen, helst hvir krage, og lyseblå eller sort skjorte, som er slim fit, noen som vet hvor jeg kan få tak i dette.? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Bertoni har/hadde slike. Philosophy Blues Original også, men disse er jeg sikker på passformen. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 tenkte å se på bertoni, men synts størrelsene ofte er ganske store der :/ og de må være rimelig slima Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvis XS er for stort er det på tide å 'bulke up' ! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 det kommer ann på XS`en, jeg liker ikke klær som henger og slenger, men som sitter bra, kan ikke på noen måter si at jeg er en spinkel fyr, men vi som ofte har litt markerte lats har problemer med å finne skjorter som er sitter bra Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 En fyr som bruker XS? Fy faen, nå har jeg hørt alt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Raminus, Ikke si det. Jeg kan bruke alt fra S til XL. Det kommer helt an på merke og passform. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 En fyr som bruker XS? Fy faen, nå har jeg hørt alt. nå var jeg ikke intressert i dine usakelig, tåpelige og uvitende kommenaterer.. så om du ikke har no konstruktivt å skrive, som f.eks hvor jeg får tak i ting som står i topic, kan du bare la være og skrive.. (og kommentere dette innlegget) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå