Breidablik Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei! Eg har Windows Vista Ultimate 64 bit og har eit lite "problem": Eg får ikkje aktivert sånn "Windows Media Player-verktøylinje". Eg høgreklikkar nede på vertøylinja går på verktøylinjer og deretter "Windows Media Player"......... Ingenting skjer.......... Så eg gjer det samme igjen, og ser at det ikkje vart huka av der det skulle... Så eg får rett og slett ikkje aktivert det på nokon måte. Alle dei andre virkar forøvrig heilt fint, det er berre WMP som ikkje virkar. Nokon som har eit godt forslag eller to? Takk for svar Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Eg nektar å tru at det ikkje er NOKON som har det samme problemet der ute, og som har funne ut av det... Eller, er det? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Neivel, då... Så er det ikkje vel det då... :!: Endret 21. oktober 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Prøvar å ta opp att tråden endå ein gong... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er oppgavelinjen låst? Isåfall lås den opp. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Nei, det er den ikkje. Eg har uansett prøvd med linja både låst og ulåst... Uten resultat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå