Caveman Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hei jeg har en P4M cpu i min bærbar, går det an å kjøre speedstep på den under redhat 8? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg trur ikke det, men i 2.5 kjernene er det mulig. NB! Disse kjernene er på beta-stadiet, og det er ikke anbefalt å kjøre de uten at du vet hva du gjør! Disse kjernene blir 2.6 når de er stabile. De siste kjernene finner du her Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 er ikke det litt dårlig? speedstep har jo vært ute i en evighet og linux er jo veldig populært også på laptoper. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Nå ble jeg skikkelig off-topic her, men med tanke på spørsmålet, sjekk avatarene til de over... Beklager at jeg ble så usaklig. *går i skammekroken* Lenke til kommentar
xeon Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Nå ble jeg skikkelig off-topic her, men med tanke på spørsmålet, sjekk avatarene til de over... Hehe... Stilig.. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 tilfeldighet det med avatarene?? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg skiftet avatar (eller skaffet meg; hadde ikke fra før) ETTER at jeg skreiv det innlegget... Men det var litt artig ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå