NorvegianDad Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvilken av disse to tlf vil dere anbefale? prisen med tele2 abonnement champion 149 kr mnd er kr 200 for 6120 og 400 for n78. Altså prisen er ganske lik,men hvilken av de to tlf vil det beste kjøpet? Noen som har erfaringer med noen av da? ros og ris? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 en liten bump? Jeg vektleger mest at tlf er kjapp,godt kamrea og robust. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 en liten bump til.. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Selv om kamera ikke er noen av disse telefonenes sterkeste sider, tar de brukbare bilder begge to. Tror ikke du vil legge merke til noen forskjell, men at N78 tar video i VGA-oppløsning er det verdt å merker seg (dog er det bare 15 fps). N78 har også WiFi, men bakdekselet er løst på samtlige modeller, så den er ikke særlig robust, og knirker når du klemmer på den. Vet ikke så mye om byggekvaliteten på 6210 Navigator, men anbefaler deg å lese test av begge telefonene her på Amobil om du ikke har gjort det alt. 6220 Classic er en annen tlf fra Nokia som er omtrent lik disse to, men tar bedre bilder og video. Minuset er at byggekvaliteten ikke er noe å skryte over. Håper du finner utav det! - Tinki Winki Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) takk,takk.. Ja jeg har lest testene,men sliter litt med å bestemme meg. 6220'en var litt over budsjettet mitt da,tenkte på opptil ca 2000 uten abonnement hvis jeg ikke får en god deal med abo. Den kostet jo 2700. Har vurdert nokia 5610 og da,den ligger på rundt samme pris som n78 og navigator og noenlunde samme specs'ene Endret 25. oktober 2008 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) 5610 er en bra telefon for prisen. Den stiller nokså likt med 6210 Nav spesifikasjonsmessig, men har litt mindre skjerm og er en "dum" telefon. N78 har alt det de andre har, i tillegg til 3,5 mm minijack og WiFi- Men du vil bare ha Nokia eller? Nokia er ikke det beste merket når det kommer til byggekvalitet. N78 er et megakupp for bare 2000 kr, men bakdekselet er løst, og kvalitetsfølelsen er ganske fraværende. Likevel ville jeg tatt denne, da den gir enormt mye telefon for pengene. 5610 er helt grei, men hvis du går ned til det nivået finnes det plutselig enormt mange altenativer både fra Nokia og alle de andre merkene. Du må nesten tenke godt gjennom hva du faktisk vil ha, og så prøve å luke ut de modellene som ikke oppfyller disse kravene. Endret 25. oktober 2008 av Tinki Winki Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Hoppet på et tilbud med 6220 til 300kr med tele2 champion 149,- mnd,får håpe det blir bra! Nokia er på en måte det jeg har funnet til å bli mitt favoritt merket,jeg har hatt en del forskjellige men etter jeg nokia 3120(tror jeg..)har det bare vært nokia siden. 6600,5140i(den som tåøer støv og vannsprut),n73 og nå 6220 så får håpe det blir gode ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå