Eksempel Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei. Jeg skal kjøpe meg et nytt mobilabonnement, for det jeg har er dyrt. Jeg har kontaktkort, så jeg betaler over 1 kr per oppsatt samtale, 1 kr per minutt, og 80 øre per SMS. Jeg bruker ikke telefon mye, men når jeg bruker den, så skriver jeg for det meste SMS. Hva er det beste for meg? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hva med Netcom smarttalk med SMSmania. Hvis du ikke ringer så mye vil du få en regning på 299 kr mnd. (smarttalk har minimumsfakturering på 99kr mnd) SMSmania gir deg 2000 sms mnd for 200 kr. Se netcom.no Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Bruker du mobilen lite er vel Tele2 Sheriff eller OneCall faktura greit. Endret 19. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ja, tenkte også på de abonnementene, men sjekk ut telepriser.no, så kan du kalkulere deg til hva som er billigst i lengden Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Takk for alle svar. : D Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kjør på med et av de abonnementene som gir deg gratis ringeminutter og sms, det vil bli billigst for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå