Gå til innhold

180 MB tar 10 timer å laste ned!!!

AMDXP

Anbefalte innlegg

Om 3Dmark03 ligger på en 10Mbit/s server så får jeg det ned på ca 2,5-3 minutter, og om det ligger på en 100Mbit-server greier det seg med 15-20 sekunder. (litt avhengig av trafikken i nettet da)

[Edit] Prøvde akkurat nå, men det var så mange trege servere som futuremark hadde listet opp. Den raskeste jeg fant var denne som ga meg ca 800kByte/s (3,5 minutter estimert).

Brife brife brife skryte skryte osv osv :lol::lol:

jeg har kabel på 1024/384... adsl er oppskrytt av "wanna-have-back-monopol i norge" telenor og egentlig bare no piss...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har direkte LAN, og skjønner egentlig ikke hva som er vitsen m. 100mbit linje. Skal jeg laste ned noe fra nettet Kommer den kun opp i 80-90 KB/s.. :( (Men KaZaa er moro da, får sinnsyke hastigheter der.. snakker om 1 mega på 0.2 sek.. :D ) Jeg får d uansett gratis ( :D ), så jeg har ikke noe å klage over. :)

Lenke til kommentar
Fan kor kjiiiipt det er å ha modem! :roll:

Æ bor i en øde landsby in the middle of nowhere! Vi har ikke bredband her! Så for å laste ned 3dmark03 trenger æ fan mæ 10 timer!quote]

I steden for å bruke 10timer og masse peng på å laste ned 3Dmark, koff får du ikkje ein kompis/klassekamerat til å brenne til deg. Tenk på dette i fremtiden.

10 timer er jo så lenge å vente at du kan jo omtrent senda brev til ein med breibånd og spør om han kan brenne det og sende det pr. post. (ikkje bokstavleg talt) :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
0-64kbps defineres som smalbånd

64kbps - 2mbit er mellombånd

og alt over 2mbit er bredbånd

så du har ikke bredbånd før du har over 2mbit!! :yes:

Jeg vil fortsatt ikke kalle en asynkron 2MBit linje for bredbånd (asynkron = ulik opp/ned hastighet)

Heller ikke en 2Mbit SDSL er ekte bredbånd, fordi flesteparten av oss må slite med halv duplex linje, noe som gjør at upload går utover download og vice versa.

2MBit Full Duplex SDSL linje er en spe begynnelse på bredbånd, men den kommer desverre til kort i visse situasjoner, 10MBit og opp er vel mer "ekte" bredbånd.

Men men, hva som er bredbånd eller ikke er jo et definisjons spørsmål, det er opp til hver enkelt å velge hvor grensa går.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...