Gå til innhold

180 MB tar 10 timer å laste ned!!!

AMDXP

Anbefalte innlegg

Fan kor kjiiiipt det er å ha modem! :roll:

Æ bor i en øde landsby in the middle of nowhere! Vi har ikke bredband her! Så for å laste ned 3dmark03 trenger æ fan mæ 10 timer!

Er det flere som er i samme situasjon som meg? Som bor midt på fjellet med en J***la modem som så vidt klarer 5.00 kb per second!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Admin'c > bullshit! :lol:

Før du svarer så kan du godt ta en liten tour på nvidia.com. Anbefales! Se spesielt nøye gjennom de nyeste drivers til geforce kortan.

For der står det nemlig svart på hvit at det nye 43.45 driveren støtter faktisk DX 9. :wink:

Du er ikke helt oppdatert nei. Denne driveren er helt ny. Den ble lastet opp for et par dager siden.

www.nvidia.com :wink:

Lenke til kommentar
Dokker som har bredband. Når dokker laster ned stuff. Ka e hastigheten i kb per sek?

Æ vil  bare vite ka æ går glip av?   :lol:

Må bare få kommentere at man ikke får det jeg betrakter som "bredbånd" over telefonlinjer. ("Mye mye raskere internett"... my as)

Om 3Dmark03 ligger på en 10Mbit/s server så får jeg det ned på ca 2,5-3 minutter, og om det ligger på en 100Mbit-server greier det seg med 15-20 sekunder. (litt avhengig av trafikken i nettet da)

[Edit] Prøvde akkurat nå, men det var så mange trege servere som futuremark hadde listet opp. Den raskeste jeg fant var denne som ga meg ca 800kByte/s (3,5 minutter estimert). Jeg gadd ikke vente på det, så jeg logget heller meg inn på DC-snabbhubben og fikk den ned på 32 sekunder (ca 5,5MByte/s) Har den fra før så det var kun for å "benchmarke" om det er mye trafikk på nettet nå ...

Lenke til kommentar
Må bare få kommentere at man ikke får det jeg betrakter som "bredbånd" over telefonlinjer. ("Mye mye raskere internett"... my as)

Det er fortsatt noen som tror dette gjelder oppgraderinger fra 56K modem til (64K) ISDN oxo :lol:

Det blir merkbart raskere med ADSL, men bredbånd deffineres vel ofte som 2Mbit + og da sitter jeg på 0,7. ADSL; Ja, bredbånd; NEI!.. men det duger da.. koster ikke all verden heller

Lenke til kommentar

Vel etter bare 10 fuckingtimer :o så er 3DMark på harddisken!

Æ skal begynne å teste systemet. Nå e æ spent!

D e på tide å flyte til en storby snart! Der man trenger ikke en evighet til å laste ned et par mb's.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe morsomt å kjøre 3dmark03 med vanlig geforce4-kort, uansett hva nvidia sier på sida si. Har en rimelig oppegående maskin,

1,5GHZ Amd, gf4ti4200, 320MB ram, og jeg var helt nede i 1 FPS på dx9-testene. Blir bare deppa av sånt. Det hjelper ikke at driverne støtter dx9, når 3/5 tester i 3dmark03 går direkte på directx 9 hardware support, som gf4 ikke har. Bare ATI Radeon 9700-kortene som kan kjøre denne benchen noenlunde smooth desverre. Ingen som blir imponert av 2-3 frames i sekundet. Bortkasta 10 timer spør du meg :)

Fikk det med siste PC Gamer i posten uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...