Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Høres ut som du har 64-bits vista, gå på darkfall mappen din og finn et program der det står vcredist_x86 også kjører du den også skal det funke.

Ja takk, fant det ut. Fikk logga meg inn i 2min, så måtte jeg på jobb gitt...

Menmen, blir vel litt spilling i morra da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

faen hadde trodd det var like umulig å order i dag som i går så jeg dro på byen isteden, så ser jeg mange som kom igjennom. Når dette er sagt har jeg ALDRI kommet lenger enn at jeg trykker "products" så blir det enten helt hvitt eller så kommer jeg rett tilbake til kredittkortsida, tror ikke jeg kommer til å klare kjøpe spillet når det ikke er kø engang -_-.

Lenke til kommentar

Ja jeg har hatt beta en stund jeg og spilt siden første dag (bortsett fra et par dager nå hvor jeg mistet nettet).

 

Ikke opplevd de største slagene selv ennå ettersom guilden er litt "slank" grunnet mange som ikke har fått kjøpt spillet ennå så ting tar litt tid. Men ja, er utrolig morsomt med full loot og FFA PvP.

 

Nå for noen timer siden var jeg og en kamerat ute på PvP "tokt" hvor vi fant en gedigen gruve-lignende greie med en stor innsjø i. Når vi kom nærmere så startet vi å høre en masse kamp-lyder og når vi fikk sett nedi "hullet" så var det 20-30 stykker som svømte der nede mens det regnet magi overalt. Var et stort slag der nede og det var ganske "skremmende" å sitte der ganske sårbar å spionere på det som foregikk der nede ettersom man tydelig kunne høre folk som døde støtt og stadig.

 

Vi satt og så på det hele en stund før vi fant ut at de var på vei mot oss så vi fikk panikk og løp det vi orket. Ettersom man taper litt tid når man snur seg for å se så gjorde jeg ikke det, men jeg kunne høre at lyden av mounts som løper kom nærmere og nærmere samtidig som at kameraten min ropte i VT at det startet å fly "Mana Missiles" over hodet hans. Da måtte jeg snu meg og fikk se en 2 stk som var omtrent rett bak ryggen hans mens 15-20 stk kom etter et stykke bak der.

 

Kameraten min løp en vei mens jeg en annen der han fikk de 2 fiendtlige spillerne etter seg og da smatt jeg bak et hjørne, vi løp inn i noe som lignet en forlatt stein by hvor det var endel ruiner over alt slik at jeg fant meg et hjemmested under en stein som lå under en statue som var "knekt". Og idet jeg kryper under der hører jeg at kameraten min dør samt at han slenger ut noen gloser gjennom VT.

 

Må si jeg var ganske oppspilt de minuttene jeg hørte de andre tusle rundt mens de lette etter meg. ^^

Lenke til kommentar

Vi hadde en del fra den nye Alfar alliansen etter oss i dag. Rundt 30 stk, mens vi var 8. Veldig morsomt å lure dem bort til bindstonen vår. Slik at de taper masse alignement, mens vi re-spawner. Og sakte men sikkert tar ned folka med nice armor etter hvert som de begynner å miste stamina.

 

Klarte ikke å loote noen i dag, men det gikk i går når de var 18 stk og lot et par folk bli igjen etter at de stakk av.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Har spilt både beta og release fra dag en. Eg har til nå eksklusivt bare spilt solo pga eg er den eneste i klanen som har fått tak i spillet. Er det andre som ønsker å spille litt sammen så bare ta kontakt. Ingame name er Nataz Urzalem.

 

Etter dager med PvP og kill ratio på 78-6, så har eg endel gear så om noen nye spillere ønsker så kan eg jo geare dere opp. Har Ventrilo etc..

 

Eneste krav er at Dere oppfører dere voksent siden eg selv har rundet 30 ;) og at Dere spiller Alfar. Er i full jobb så spiller dog bare på kveldstid. Strekker strikken litt hver kveld hva angår leggetid så arbeidsmoralen synker proposjonalt dagen etter :D

Endret av Nataz
Lenke til kommentar

We processed all the orders we could for today and we'll do this again tomorrow around the same time.

 

 

Hva er egentlig selve problemet med å "processe orders"? Er det noe som er komplisert slik at de bare takler noen få til dagen eller? Eller er dette en metode de bruker for å slippe å kjøpe flere servere?

Endret av fireofawakening
Lenke til kommentar
We processed all the orders we could for today and we'll do this again tomorrow around the same time.

 

 

Hva er egentlig selve problemet med å "processe orders"? Er det noe som er komplisert slik at de bare takler noen få til dagen eller? Eller er dette en metode de bruker for å slippe å kjøpe flere servere?

Litt av begge kanskje? Det er sikkert lurt for server stabiliteten uansett tror jeg.

Lenke til kommentar
We processed all the orders we could for today and we'll do this again tomorrow around the same time.

 

 

Hva er egentlig selve problemet med å "processe orders"? Er det noe som er komplisert slik at de bare takler noen få til dagen eller? Eller er dette en metode de bruker for å slippe å kjøpe flere servere?

Tipper det er billingfirmaet som ikke klarer kjøre mer en så og så mange kredittsjekker og faktureringer pr dag:p

Lenke til kommentar
We processed all the orders we could for today and we'll do this again tomorrow around the same time.

 

 

Hva er egentlig selve problemet med å "processe orders"? Er det noe som er komplisert slik at de bare takler noen få til dagen eller? Eller er dette en metode de bruker for å slippe å kjøpe flere servere?

Tipper det er billingfirmaet som ikke klarer kjøre mer en så og så mange kredittsjekker og faktureringer pr dag:p

Hvor kjøper jeg Darkfall? virker ganske gøy!

Lenke til kommentar
Hvor kjøper jeg Darkfall? virker ganske gøy!

 

Seier eg og, kor kjøper man det? :p

https://www.darkfallonline.com/accounts/f/d...?pname=Homepage

 

Lykke til. Butikken åpner rundt 8-tida, håper du er tålmodig og ikke altfor ivrig på å få spilt idag.

 

 

 

Tipper det er billingfirmaet som ikke klarer kjøre mer en så og så mange kredittsjekker og faktureringer pr dag:p

Tipper det er for å ta hensyn til startstedet, og for å hindre at det blir stappfullt med spillere, ettersom det bare er en server.

Tenk deg rundt 1000 spillere kjøper spillet idag, 500 i EU 500 i Europa (om det er delte servere), 500 spillere på et start sted er allerede mye... hvis man lar 1000 til kjøpe spillet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...