Erik den Raude Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Dear chibbe, We're afraid that your credit transaction has failed. You have not been billed. For more information please contact your credit institution. We hope that this issue will soon be resolved and you try again by following this link: https://www.darkfallonline.com/accounts/f/default.php We hope to see you in Darkfall soon. JADA. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Er jeg virkelig den eneste som ikke kommer seg langt nok til å trykke "buy"? EDIT: FAEN I HELVETES JÆVLA UBRUKELIGE DRITTFIRMA Endret 4. mars 2009 av Flaringo Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er jeg virkelig den eneste som ikke kommer seg langt nok til å trykke "buy"? Ser sånn ut Yay nå funka patchingen ligger på 40% Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg kom til buy tre ganger. Men det var fånyttes, egentlig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ganske behagelig å ha sliti med dette under preorderkjøret :!: . Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg kom til buy tre ganger. Men det var fånyttes, egentlig. feil kort info eller? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Nei, internal server error rett etter at jeg trykka. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 SATAN. kommer ikke inn til buy. Er sjappa oppe enda? Hater forresten tragiske idioter som kaller folk for 09'ers Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Nei, internal server error rett etter at jeg trykka. Kjipt menmen får man ikke kjøpt idag kommer jo det imorra og, da bør det forhåpentligvis være lettere Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 SATAN. kommer ikke inn til buy. Er sjappa oppe enda? Hater forresten tragiske idioter som kaller folk for 09'ers Nope. "Temporarily sold out", som er grunnen til mitt lille sinneutbrudd lengre oppe. Forøvrig takler jeg ikke Darkfall-forumene. Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Fått patchet. Men får bare "error starting Darkfall 14001"... Lenke til kommentar
mumakil23 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er jeg virkelig den eneste som ikke kommer seg langt nok til å trykke "buy"? EDIT: FAEN I HELVETES JÆVLA UBRUKELIGE DRITTFIRMA Får ikke kjøpt heller, DET SUGER!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Okeyy... jeg prøvde å lage char men jeg kommer ikke videre etter jeg har laget den.. Edit: Nvm, gikk alikevel, okey nå er jeg ingame and rocking, noen som vet hvordan jeg kan skru på fps? før var det under debug, men den er jo borte nå.. Endret 4. mars 2009 av Kapli Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ahahah kødder du, det er fortsatt beta jo..aheahea Samme problemer som før til og med! "Lost connection to server", klassiker. Edit: Great, nå får jeg ikke logget inn engang pga lost connction dritet.. trodde de hadde patcha det allerede eller skal det skje senere i kveld? Endret 4. mars 2009 av Kapli Lenke til kommentar
Syv Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Aventurine burde selge hele sjiten til blizz så det blir et minstemonn av skikk på ting her. Blizzard er alt for mainstream, de kunne aldri lagd et spill som dette. Dette er ikke WoW 2.0 Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Aventurine burde selge hele sjiten til blizz så det blir et minstemonn av skikk på ting her. Blizzard er alt for mainstream, de kunne aldri lagd et spill som dette. Dette er ikke WoW 2.0 Hvorfor skal de absolutt lage WoW 2.0? Blizzard er langt ifra idioter. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Aventurine burde selge hele sjiten til blizz så det blir et minstemonn av skikk på ting her. Blizzard er alt for mainstream, de kunne aldri lagd et spill som dette. Dette er ikke WoW 2.0 Virker som om Aventurine ikke kunne laget et spill som dette de heller. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ingame nick: Kapli Chaos Tasos sa de skal fikse lost connection greiene, hvis de klarer det så blir det bra! Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Syv: Hvis du med "dette" mener et crappy spill med mye bugs og dårlig grafikk så skal jeg gi deg rett. Blizzard har ikke for vane å lage slike spill. Hvis du derimot mener spill som passer hardcore spillere vil de fleste som er noenlunde opplyste være uenige med deg. Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Fått patchet. Men får bare "error starting Darkfall 14001"... Høres ut som du har 64-bits vista, gå på darkfall mappen din og finn et program der det står vcredist_x86 også kjører du den også skal det funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå