Fornax Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Prøver meg idag igjen jeg og. Er interessert i å joine en mature guild - hvis man da skulle være så heldig å få joina en gang;) Tipper oppleveklsen av DF er veldig mye bedre når man "guilder"...et must å samarbeide her. Jøss, kom inn på Products...har forsåvidt vært der før og, og da gikk det ikke... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Fornax, du er velkommen i hovmod, hvis du har MMORPG erfaring Kommer ikke inn nå en gang. Lenke til kommentar
HebnesO Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Slakkt dette gitt The service is not available. Please try again later. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Lol, kom helt til buy - også internal server error occurred. =D Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Faen for noe dritt! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Lol, kom helt til buy - også internal server error occurred. =D ' Var det ikke du som sa du sto over spillet? Jeg har ikke sett noe grønn skrift på sjappa! Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) haha, "The service is not available. Please try again later." med en gang jeg trykket Continue to Order... Endret 4. mars 2009 av Kapli Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Lol, kom helt til buy - også internal server error occurred. =D ' Var det ikke du som sa du sto over spillet? Jeg har ikke sett noe grønn skrift på sjappa! Står bare "continue order" Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Lol, kom helt til buy - også internal server error occurred. =D ' Var det ikke du som sa du sto over spillet? Jeg har ikke sett noe grønn skrift på sjappa! Stifi tvinger meg! Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Fornax, du er velkommen i hovmod, hvis du har MMORPG erfaring Kommer ikke inn nå en gang. Jada har spilt masse. DAOC, Lineage2, Star Wars Galaxies, WoW, War...AoC beta i lengre tid men likte det ikke. Ser du liker Faith No More Tørrfisk, så da høres det jo bra ut det;) Tror jaggu jeg fikk kjøpt det nå...driver og patcher! Huzza!! Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) JAAAAAAAAAAAA, endelig klarte jeg å kjøpe :!: men patching failed Endret 4. mars 2009 av Phoenix007 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Nå har jeg fått kjøpt meg. Regner med at dere som ikke fikk i dag får i morgen eller i over i morgen. Jeg skal satse på crafting. Hvis noen har spørsmål om crafting så bare spørr. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ok jeg trykket på buy og ventet lenge, så fikk jeg mail; Dear Kapli Thank you very much for your order. You just purchased: Darkfall Client Download for: ?42.00 Total: ?42.00 Note: Please do not reply to this message, replies to this message will be rejected. Men på nettsiden fikk jeg "The service is not available. Please try again later." Edit: Nvm, man får enda en confirmation email etterpå, logget akkurat inn Prøvde å logge inn, men fikk account is not active. Har jeg fått kjøpt eller? Hvis jeg refresher så kjøper jeg igjen da? Endret 4. mars 2009 av Kapli Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ok jeg trykket på buy og ventet lenge, så fikk jeg mail;Dear Kapli Thank you very much for your order. You just purchased: Darkfall Client Download for: ?42.00 Total: ?42.00 Note: Please do not reply to this message, replies to this message will be rejected. Men på nettsiden fikk jeg "The service is not available. Please try again later." Prøvde å logge inn, men fikk account is not active. Har jeg fått kjøpt eller? Hvis jeg refresher så kjøper jeg igjen da? Du skal kunne logge inn snart Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Sukk, sukk, og atter sukk. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ikke gjør det. Samme skjedde med meg, tok bare litt tid. Accouten er aktiv nå. Laster ned patch nu. Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Men lastet ned darkfall install for en stund siden, er det noe mer enn det? får bare patching failed Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Yep, funket det Patcher nuh (hadde client fra før av) så burde være ingame om litt Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Buy. Men det skjer fantastisk lite. .D Lenke til kommentar
Flin Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 DEt kommer seg, jeg spiller nå! Jeg er glad. FU midtsemester MA1202. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå