Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ja, altså om én time. Nettopp! Klokken 8, har alle fått det med seg nå!? Jess da får vi begynne spamme f5 knappen klokka 8 Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Virker som folk har starta med f5 allerede... Får meg ikke inn på account siden Har en smule treigt nett så tviler jeg får tak i en kopi idag, men skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Virker som folk har starta med f5 allerede... Får meg ikke inn på account sidenHar en smule treigt nett så tviler jeg får tak i en kopi idag, men skader jo ikke å prøve Network Timeout. 50min til ca. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Et lite kort spørsmål: Jeg ser man kan velge Visa Electron for å betale med, gjelder det også norskt? Og når kommer dem til å legge inn støtte for bankoverføring. Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Et lite kort spørsmål: Jeg ser man kan velge Visa Electron for å betale med, gjelder det også norskt? Og når kommer dem til å legge inn støtte for bankoverføring. Har du 16 nr på bankkortet så ja Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Så lenge du har 16 siffer foran, ja. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hm, nede allerede. Noe sier meg at det ikke blir kjøp idag heller. Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hvor ofte spammer folka f5 da? Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Skal heldigvis på ferie med noen kompiser nå i en ukes tid, så dropper f5 spamminga for ikveld. At siden allerede er nede sier nok, var jo strengt tatt ingen overaskelse heller Man går jo over til sinnsyk tilstand av denne ventinga Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Huff. Hvordan skal dette gå? Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Huff. Hvordan skal dette gå? straight to hell haha Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) begynner å lure om det faktisk hadde vært annerledes om en uke sikker på at vi hadde slitt fremdeles, kommer an på hvor mye dem slipper inn hver dag. Fortsatt "network timeout" her, andre som sliter med det samme? Endret 4. mars 2009 av Phoenix007 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Huff. Hvordan skal dette gå? Kom deg inn for svarte. Vi trenger folk. Forøvrig rekrutter. Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Aventurine burde selge hele sjiten til blizz så det blir et minstemonn av skikk på ting her. Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ute på jakt: Der gikk søvnen min til helvete.... Haha Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Aventurine burde selge hele sjiten til blizz så det blir et minstemonn av skikk på ting her. JAAA så synd det vil aldri skje Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Huff. Hvordan skal dette gå? Kom deg inn for svarte. Vi trenger folk. Forøvrig rekrutter. Jeg vet det utmerket godt!! Oppdaterer som faen. Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hammertime ! Helt sikkert at vi ikke can touch this Edit: Nei god kveld folkens! Lykke til, håper en del av dere får tak i en kopi ikveld;) Og for oss andre, plenty dager fremåt! Coco out Endret 4. mars 2009 av II-COCO-II Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hammertime ! Helt sikkert at vi ikke can touch this Edit: Nei god kveld folkens! Lykke til, håper en del av dere får tak i en kopi ikveld;) Og for oss andre, plenty dager fremåt! Coco out Bye for håpe det blir bedre når du kommer back Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå