Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Har to kontoer ;)

 

Vi er en liten gjeng i slutten av 20 årene og oppover ;) Vi vurderer å opprette en branch av Vicious Vikings i Darkfall og trenger "mature" members. Noen som er interesert? Vi har i utgangspunktet ingen aldersgrense skal godt gjøres å komme med om du ikke er myndig. Vi vil ta inn et begrenset antall personer for å gi best mulig oppfølging til desse. Vi trenger også medlemmer som kan være med å lede guildet. Ta kontakt om interesse.

 

PS Vi spiller Alfar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har to kontoer ;)

 

Vi er en liten gjeng i slutten av 20 årene og oppover ;) Vi vurderer å opprette en branch av Vicious Vikings i Darkfall og trenger "mature" members. Noen som er interesert? Vi har i utgangspunktet ingen aldersgrense skal godt gjøres å komme med om du ikke er myndig. Vi vil ta inn et begrenset antall personer for å gi best mulig oppfølging til desse. Vi trenger også medlemmer som kan være med å lede guildet. Ta kontakt om interesse.

 

PS Vi spiller Alfar

En mulighet, ville vært å utvide raseutvalget til orker og mahirn og, så kanskje et samarbeid, om ikke samenslåing med Hovmod (et lite guild for mahirin og orker, som ikke har nok spillere til å kunne gjøre noe i spillet) være en ide? :)

 

Høres ut som et spill der det er om å gjøre å være slu, snikete og muligens feig inntil du har så bra utstyr at du kan tørre å springe rundt uten å være redd for at alle skal kunne drepe deg.

Sluhet lønner seg der og da, men en må også tenke på det ryktet en opparbeider seg, og hvordan andre klaner oppfatter din klan (dersom du er drittsekk).

Lenke til kommentar
Høres ut som et spill der det er om å gjøre å være slu, snikete og muligens feig inntil du har så bra utstyr at du kan tørre å springe rundt uten å være redd for at alle skal kunne drepe deg.

 

 

Stemmer forsåvidt, men har du noe mellom øra går solo fint, eg er den eneste av oss som fekk preorder og har klart meg fint solo og har vel en 43-3 kill ratio.

Lenke til kommentar
En mulighet, ville vært å utvide raseutvalget til orker og mahirn og, så kanskje et samarbeid, om ikke samenslåing med Hovmod (et lite guild for mahirin og orker, som ikke har nok spillere til å kunne gjøre noe i spillet) være en ide? :)

 

Er noe vi kan vurdere ja, vi er litt i samme båt, vi er ca 50stk i guildet, men vi er spredt litt over felere spill og vi er ikke så mange i DF enda.

Lenke til kommentar
Høres ut som et spill der det er om å gjøre å være slu, snikete og muligens feig inntil du har så bra utstyr at du kan tørre å springe rundt uten å være redd for at alle skal kunne drepe deg.

med ett godt våpen, med litt skill på det så tar du en uobservant person ganske fort..

 

Fyren som slo ned meg tok meg på rundt 20 sekunder.. å jeg hadde full plate armor på..

Ikke den beste platearmoren, men den er ganske solid alikevel..

 

men ja, lønner seg nok late som man er fattig ;)

til skills kommer høyt opp, og man får litt bedre utstyr å ha med seg.

Lenke til kommentar
Her sitter jeg med Abbath sminke, med clan byen vår i bakgrunnen.

Det svarte er klanbyen?

 

Er det kommet noen informasjon om bygningene? Har hørt at noen har kommet til tier 7 på hovedhuset, hva enn det vil si.

 

Tiden begynner å renne ut for vår klan til å skaffe plasser til by. Er vel snart tomt og da må det brukes rå makt mot store maktallianser. Ja, nesten alle klanene samler seg i en stor og trygg (patetisk) allianse. Da kan de like gjerne gå sammen til en stor klan istedet for å kun oppleve action når de vil (det er kun halve moroa). :roll: .

Lenke til kommentar

Ja den mørke bakken er byen, og det svarte runt er hvor muren kommer til å stå. Men ikke alle byer er slik. Noen er under bakken. Noen har ikke mur, har ikke mørkt gulv osv.

 

Vet ikke hvor langt noen andre har kommet i byggning bygging. Men vi venter til de har fikset angrepssystemet. Akkurat nå kan hvem som helst gå inn og ødelegge mens vi sover.

Lenke til kommentar
Ja den mørke bakken er byen, og det svarte runt er hvor muren kommer til å stå. Men ikke alle byer er slik. Noen er under bakken. Noen har ikke mur, har ikke mørkt gulv osv.

 

Vet ikke hvor langt noen andre har kommet i byggning bygging. Men vi venter til de har fikset angrepssystemet. Akkurat nå kan hvem som helst gå inn og ødelegge mens vi sover.

Pff, learn to go hardcore. Søvn er for pyser.

 

 

Tihi, neida. Håper de får fikset mye av disse "åpenbare" manglene. Også legger jeg til et lite ønske om at jeg får account idag :)

Lenke til kommentar

The issue some players were experiencing with not being able to connect to the game followed by messages like "connection to server lost" and "Character in game" etc. - has been identified and will be corrected after the next patch is applied. The servers will go down in about an hour for this to be done.

 

New sales will be offered around 7pm GMT and run until the available copies are sold out. We won't post unless something changes. We're giving you the approximate time now in case the forums are overloaded later.

 

Please remember:

 

Users who refresh before timing out, open multiple windows or tabs, and hammer the system will be temporarily blocked. Please do not refresh unless you have timed out or you will lose your place in the queue.

 

If the copies we have available for today sell out, we will repeat this process again tomorrow.

 

 

 

Vel, lykke til. Likte siste setningen :wee: .

GMT det er 8 her, eller 7?

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...