Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har helst lyst til å skrive denne posten i capslock med ekstreme mengder banneord.

 

Jeg kom inn, trykte "buy", ble send tilbake til "service not available blablabla", begynte å oppdaterte igjen, kom inn, og... ja... temporarily sold out.

 

Priceless.

 

:p

 

La meg si en ting før dere slår dere helseløse med keyboardet. Det hjalp å prøve beta versjonen en helg for min del. Ellers hadde jeg kanskje vært like mørbanka. Spillet er kult nok, men det har sine mangler for øyeblikket. Tror man absolutt kan tjene noe ved å vente litt.

 

@COCO

 

:lol:

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Hehe.. Tror det var rundt 1000stk som kom inn igår..

 

Skal prøve få tatt noen screenshots, må bare finne screenshotknappen! :D

Jeg spiller Mahirim, og løper rundt i full plate armor nå, foruten hansker og sko. Laget av meg selv helt alene;)

 

var nesten jeg mista den igår også! rett etter jeg hadde laget den..

Dro ut for å mine litt etter jeg lagde den(med armoren på såklart).

Jeg minet rett utenfor byen vår, så var ikke så stor sjans for å bli tatt.

Hadde vel rundt en 90 ore når det kommer en armored mahirim å stiller seg opp ved siden av meg, så begynner han slå meg..

Jeg tenker jaha, han tror vel jeg macroer da.. så stiller meg litt unna å begynner skrive til han..

 

Men han stopper ikke:D så jeg skjønner fort han skal ta armoren min, å løper som faen, siden jeg kun har noobvåpen med meg, å han har en slem 2hander..

 

Kommer meg ett godt stykke før han dreper meg, dreper meg gjør han innen for guardtoweret til byen sin range, så han blir skutt av guardtower..

Men liket mitt var populært såklart.. stod en naken noob å campet det en stund, så fort han løp bort releaset jeg å løp de 50 meteren til gravstøtten å lootet som faen! Yay! I keep it!

 

Var vel ikke armoren som var viktig for meg, var heller de 90 iron orene :D

Men ikke si det til folket;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...