II-COCO-II Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Gikk rett vest ja :!: Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 SATAN. AMATØRMESSIG. Jeg begynner å bli grundig lei av all denne ventedriten. Du er ikke aleine om frustrasjonene. Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 SATAN. AMATØRMESSIG. Jeg begynner å bli grundig lei av all denne ventedriten. Ja, enig. Begynner å lure om jeg faktisk skal vente en måned ellerno så slipper alt jeg dette ventedriten Lenke til kommentar
mumakil23 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 hva har skjedd, har hele serveren krasjet? kommer ikke inn på www.darkfallonline.com/account/f/default.php Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 hva har skjedd, har hele serveren krasjet? kommer ikke inn på www.darkfallonline.com/account/f/default.php Jau. Kan tenke deg hvor mange folk som prøvde å kjøpe samtidig. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 SATAN. AMATØRMESSIG. Jeg begynner å bli grundig lei av all denne ventedriten. Ja, enig. Begynner å lure om jeg faktisk skal vente en måned ellerno så slipper alt jeg dette ventedriten Tror du gjør lurt i det.. Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Da sier jeg bare God jul.. Jeg tar en tidlig kveld og hopper i kassa Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Nei! Bli. De er ikke utsolgt, de måtte ta serveren ned. Until sold out which shouldn't take too long by the traffic we're seeing. Again, please don't abuse the system with multiple tabs and windows open, or spam the refresh. We had to add a security measure in place that will give you a 10 minute block if you do. If used properly, the system should work better for everyone. Thank you, The Darkfall Team Update: Had to bring it down for a few minutes, be back up shortly Delta i galskapen. Endret 3. mars 2009 av Flaringo Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 hahaha delta i galskapen, hvor fikk du tak i den beskjeden? Kommer selv ikke inn på forumet engang -_-. Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Hva skjer? Umulig å få seg innpå forumet deres også nå... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Forumene går opp og ned hele tiden. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) JEG TRYKKA NETTOP BUY! ARGH "An internal server error occurred. Please try again later." Endret 3. mars 2009 av Hjelpphp Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Har ikke sjekket denne tråden på en stund nå og dette virker jo vanvittig lovende. Dere får ha det gøy dere som gidder det her. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Var på vei til å forsette handelen og fikk "The service is not available. Please try again later" Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) *hyyyyyyyl* Føles som jeg sitter med isdn her... Endret 3. mars 2009 av II-COCO-II Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Damn så kjedelig da, kommer ikke inn på account login siden engang. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Søren, trykker products og kommer bare tilbake til account management sida. Av en eller annen merkelig grunn finner jeg dette overraskende underholdende. Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Søren, trykker products og kommer bare tilbake til account management sida. Av en eller annen merkelig grunn finner jeg dette overraskende underholdende. fishin' online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå